Leor Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hver gang jeg kjører scanning med Spyware Nuker XT, finner den de samme to filene. Det står at navnet er kazaa, og beskrivelsene på disse er HKEY_CLASSES_ROOT\magnet og HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Magnet. Jeg ber Spyware Nuker om å fjerne disse, men de kommer alltid tilbake. Hvordan kan jeg bli kvitt dem, og er det noe å bruke energi på i det hele tatt? Hjelp..? Leor Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Sikkert greit å fjerne dem hvis de dukker opp i en Spyware-scan. Ville anbefalt deg å prøve med andre programmer, som f.eks Ad-Aware eller Spybot: Search and Destroy Lenke til kommentar
Leor Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Sikkert greit å fjerne dem hvis de dukker opp i en Spyware-scan. Ville anbefalt deg å prøve med andre programmer, som f.eks Ad-Aware eller Spybot: Search and Destroy 6184342[/snapback] Har forsøkt både Ad-Aware og Spybot (og Registry Cleaner). Ingen av disse klarer heller å fjerne disse to filene. Lenke til kommentar
LYStGASS Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 To muligheter jeg kan komme på i farta..kazaa codec pack og shareaza..uansett så vil det være trygt å slette registernøklene feks via regedit, de vil gjenopprettes ved å starte programmet som bruker dem. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Om du skal fjerne dem bør du vel logge inn sikkerhetsmodus. Da er de fleste filer ikke i bruk, og du kan slette som du vil. Lenke til kommentar
Xenofil Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Du kan prøve å skru av system restore før du scanner også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå