.com Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 heisann! Når jeg skriver feks "SoundSetWaveVolume (50)" i notisblokk og lagrer som test.au3, så fungerer det utmerket, men jeg får ike til å legge til plus! vansklig å forklare... tatt fra nettet: Examples SoundSetWaveVolume, 50 ; Set the volume to its half-way point. SoundSetVolume, -10 ; Decrease the current level by 10 (e.g. 80 would become 70). SoundSetVolume, +20 ; Increase the current level by 20. for det første skjønner jeg ikke hvorfor det står komma før 50 der, men uansett, noen som vet hvordan jeg får de to nederste kommandoene til å virke? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Kjenner ikke kommandoen, men "SoundSetVolume" må vel være en skrivefeil? Det skal sikkert være "SoundSetWaveVolume" i alle 3 eksemplene. Endret 30. mai 2006 av hårek Lenke til kommentar
.com Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 eksempel her er eksemplene jeg har brukt Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Har sett den. Og det er jo litt merkelig at "SoundSetVolume" ikke er å finne andre steder enn akkurat i det eksemplet, da. Du kan vel forsøke "SoundSetWaveVolume,-10" når det er såpass tydelig at det er det som menes. Lenke til kommentar
.com Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 nope, det går ikke. veldig merkelig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå