Nauz Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hei, har en AMD 64 4200+, med boxed kjøleren på....Har litt lyst til å bytte vifta på den( ikke selve kjøleren men vifta på toppen).. så lurer på om det har noe hensikt? Eks om jeg bytter til Denne... vil jeg få lavere temp da? eller er det ikke noe poeng å bytte vifta.. Mvh. Mr.Nauz Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Tenkt på det samme selv.. Eller om det kanskje kan lønne seg kjøpe adapter fra 80mm til 120mm og sette på en mist vifte kanskje? Eller vil ikke det lønne seg fordi adapteret er i plast? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Med rette viften vil det nok hjelpe litt på kjølingen, det som derimot hjelper mest er å bytte hele kjøleren siden original-kjølern sin heatsink er ikke noe særlig.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Med rette viften vil det nok hjelpe litt på kjølingen, det som derimot hjelper mest er å bytte hele kjøleren siden original-kjølern sin heatsink er ikke noe særlig.. 6183979[/snapback] Er jo greit å gjøre det så billig som mulig.. Og det er det å bytte bare vifta om det har noe hensikt.. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Med rette viften vil det nok hjelpe litt på kjølingen, det som derimot hjelper mest er å bytte hele kjøleren siden original-kjølern sin heatsink er ikke noe særlig.. 6183979[/snapback] Er jo greit å gjøre det så billig som mulig.. Og det er det å bytte bare vifta om det har noe hensikt.. 6183997[/snapback] er så lei av å holde på i pc en nå.. så hadde vært letvint å bare bytta vifta! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg har tatt av vifta på den boxede kjøleren en gang(for å lakke den), og den er ikke festet med skruer. Det er et slags klikk system, hvor vifta er spesial laget til kjøleribba :S Så da vil det ikke gå ann å bare kjøpe en ny vifte. Selv ser jeg på XP-120 fra Thermalright Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg har tatt av vifta på den boxede kjøleren en gang(for å lakke den), og den er ikke festet med skruer. Det er et slags klikk system, hvor vifta er spesial laget til kjøleribba :S Så da vil det ikke gå ann å bare kjøpe en ny vifte. Selv ser jeg på XP-120 fra Thermalright 6191325[/snapback] Wooot? Hatt av min jeg også, var skruer på min ass.. Du har amd athlon 64? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) På orginal kjøleren min (AMD 3700+) var det skruer.. Prøvde og sette den på uten skruer, men da datt den bare av Endret 27. mai 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Jeg har AMD Athlon 64 3500+ Venice. EDIT: Sitter ikke på pcen min nå, så jeg får ikke sjekket om jeg husker riktig eller ikke. Endret 28. mai 2006 av Eirik_FS Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg har AMD Athlon 64 3500+ Venice. EDIT: Sitter ikke på pcen min nå, så jeg får ikke sjekket om jeg husker riktig eller ikke. 6194319[/snapback] Har den samme som deg, skruer på min, sikkert det på din også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå