O.J Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Win a life-time's supply of Power Color graphics cards Dette var ikke en dårlig konkurranse, livstidsforsyning av toppmodellene til PowerColor hadde vært kjekt. I første omgang får du tilsendt et X1900XTX, til neste år en R600 osv. Alt man trenger å gjøre er å tippe hvem som vinner fotball-vm Endret 26. mai 2006 av O.J Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) ...og jeg som ikke kan en dritt om fotball >_< EDIT: Da har jeg satt pengene på Trinidad and Tobago Endret 26. mai 2006 av heanwi Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 ...og jeg som ikke kan en dritt om fotball >_< 6184153[/snapback] Det er snakk om tipping dette her. hehe. Jeg kan ikke noe om fotball jeg heller, men greit nok å tippe blandt ett av de store europeiske lagene (VM er i Europa og historisk sett vinner da vanligvis Europa) Lenke til kommentar
O.J Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Burde kanskje ikke gi tips, men tror ikke oddsen min synker noe nevneverdig. Brazil er i hvertfall storfavoritt Lenke til kommentar
O.J Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Hadde vært utrolig fett å vunnet. fått et nytt toppkort tilsendt hvert år. *sikle* Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hehe, kan ikke en dritt om fotball jeg heller, men satte min på Brazil..ikke herm! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Kan noen eksperter uttale seg? Jeg har mer eller mindre aldri sett en fotballkamp... Men det her hadde jeg kost meg stort med i hvert fall! Lenke til kommentar
O.J Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Ingen her som ser eller har sett på fotball? Brasil er i hvertfall et bra tips, men er jo vanskelig å si sikkert. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) ka skal eg skrive her "PowerColor Member Register Number :" EDIT: glømm det, leste ikkje lenger opp på siden Endret 26. mai 2006 av vegis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå