Christian86 Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Var innom to expert forretninger for å se prisen på D200. Expert Asker solgt den til ca 14500, mens Expert City krevde 16 000 kr (veiledende utsalgspris sa han). Det betyr at de krevde meg 1500 mer enn butikken i Asker. Hvordan kan det bli slik? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Har opplevd det samme selv. Hvorfor det er slik er jeg ikke sikker på, men det er i alle fall ikke noe unormalt. Kanskje har Expert Asker tatt inn større lager, kanskje for stort og vil selge ut? En annen årsak kan kanskje ha med konkurranse å gjøre? Dersom en konkurrent like i nærheten selger samme kamera til lavere pris, føler kanskje Expert City at de må gå ned til samme pris uten at nødvendigvis alle andre Expert butikker gjør det samme... Ikke vet jeg, men det er i alle fall to muligheter... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 jeg vet bare om en selger i asker som fikk et fint salg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå