Gå til innhold

Etterslep på Samsung 940BF

Ravn

Anbefalte innlegg

Kjøpte just en LCD men opplever desverre en del etterslep. Skjermen har kontrast på 700:1 og 2ms responstid, så dette skulle vel strengt tatt ikke forekommet. Kjører skjermen på DVI på et 6800 GT (256mb) kort. Har testet forskjellige videosettings:

1280x1024 @ 60Hz

1024x768 @ 60Hz

1024x768 @ 75Hz

Har testet følgende spill:

Battlefield 2 (1.3)

F.E.A.R. (1.05)

UT 2004 (siste patch)

Har lest litt om denne skjermen og det viker ikke som noen andre har opplevd etterslep på den, så jeg er litt forundret. Har lagt inn nyeste drivere på både skjerm og skjermkort, ingenting hjelper. Skal teste en BenQ-skjerm senere i dag for å se om det er grafikkortet eller noe annet som kuker seg.

Noen flere som har vært borti etterslep på denne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Testet med ny skjerm, Benq FP937s, for å se om det var skjermkortet mitt som tullet seg. Med denne skjermen hadde jeg ingen problemer, ikke noe etterslep i det hele tatt.

Det står forøvrig på eska at 940BF-skjermen skal støtte oppløsninger opp tom. 1280x1024 @ 75Hz. Dette gjør den ikke, går ikke høyere enn 60Hz...

Virker som det er noe galt med skjermen...

Lenke til kommentar
Vel, når skal folk lære seg at ms responstid har fint lite med etterslep å gjøre? Det er bare tall som måles på tvilsomme måter og oppgis i rent markedsførings-øyemed.  :ermm:

6200227[/snapback]

Lærte leksa mi jeg. Kikket på brukererfaringer på komplett.no. Ingen som oppga etterslep der. Samt testet jeg har lest nevner heller inget etterslep.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...