Mr-CEO Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Ang 'vingården' brettet. Man trenger ikke sedate eller drepe noen Plaser bomben i opphenget til de tønnene, spreng når target står under og det ikke er noen i nærheten av bomba. Så sniker du deg inn i hovedhuset gjennom den døra som er nærmest vannet. Når du er inne der tar du første dør til venstre og første dør til venstre. Da kommer du til et rom med en sovende vakt. Ved siden av sengen ligger det en vakt uniform. Skift til den, gå opp i andre etasje. Når target er ferdig å spille går han ut for å lufte seg, snik deg opp bak ham og dytt ham utenfor. Snik deg ut i gangen igjen og gå rolig ned til flyet BTW, hvis man vil ta med seg våpen så legg dem i slike ICA kasser. Equip våpen og stå ved siden av en ICA kasse. Du får valget "Store weapon". Gjør så og du kan leke med dem i hideout og andre brett Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Ang 'vingården' brettet. Man trenger ikke sedate eller drepe noen Plaser bomben i opphenget til de tønnene, spreng når target står under og det ikke er noen i nærheten av bomba. Så sniker du deg inn i hovedhuset gjennom den døra som er nærmest vannet. Når du er inne der tar du første dør til venstre og første dør til venstre. Da kommer du til et rom med en sovende vakt. Ved siden av sengen ligger det en vakt uniform. Skift til den, gå opp i andre etasje. Når target er ferdig å spille går han ut for å lufte seg, snik deg opp bak ham og dytt ham utenfor. Snik deg ut i gangen igjen og gå rolig ned til flyet BTW, hvis man vil ta med seg våpen så legg dem i slike ICA kasser. Equip våpen og stå ved siden av en ICA kasse. Du får valget "Store weapon". Gjør så og du kan leke med dem i hideout og andre brett 6206335[/snapback] hehe takk for tipset skal prøve det etter skolen idag.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) kanskje liten spoiler for de som ikke har runna det må man gjøre noe spess for å få den custom 1911 han albino'n har i white house brettet, har tatt den fra han, men kan ikke sette den i ica boksen, så jeg kan ikke bruke den etter på. er den en "premie" hvis du greier brettet på SA. eller er det ikke mulig å få våpenet Endret 30. mai 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg trodde da Custom 1911 var Hardballer'n din jeg da.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 nei han andre hadde også en, som ser anderledes ut Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hehe, den fikk jeg også tak i da jeg kverka han. Sykt kraftig var den! Drepte meg på ett skudd! Anyway, måtte også legge den fra meg for å slippe gjennom metalldetektoren. Du kan jo alltids bare ta en spurt gjennom den på slutten da, med pistolen i lomma, så løper du ut til exit'en. Får nok ikke så god score, men hva gjør nå det når du har gått gjennom brettet fra før? 1911-pistolen var i allefall utrolig sexy. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 nope du får den ikke selv om du har den på deg når du slutter, har prøvd 2 ganger. trode jeg kunne legge den fra meg i ica boksen, men det hadde jeg ikke mulighet til. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Hva med den Christmas Party der man starter på brygga da? Noen som har prøvd den ennå? Endret 30. mai 2006 av Melkekartong Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Jepp, driver med en walkthrough til den for øyeblikket Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Jepp, driver med en walkthrough til den for øyeblikket 6210401[/snapback] Genialt! fik murdurer på den..:S:P Lager du Walkthrough til det neste oppdraget også da? Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) På treningsbanen når du skal drepe Joseph Clarence. Tar du han til Human Shield og går tilbake med han til der du dyttet den vakten utfor og knocker han ut og hiver han over gjerdet så får du mindre mistanke, men ikke noe særlig nytte for du dreper så mange uannsett.. Endret 30. mai 2006 av cissaman Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Noen som vet hva som er best av lean killer og killer? Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hehe, den fikk jeg også tak i da jeg kverka han. Sykt kraftig var den! Drepte meg på ett skudd! Anyway, måtte også legge den fra meg for å slippe gjennom metalldetektoren. Du kan jo alltids bare ta en spurt gjennom den på slutten da, med pistolen i lomma, så løper du ut til exit'en. Får nok ikke så god score, men hva gjør nå det når du har gått gjennom brettet fra før? 1911-pistolen var i allefall utrolig sexy. 6209378[/snapback] Har du på deg en slik US marine uniform så reagerer ingen på at du tar våpen gjennom den metalldetektoren. Kan ikke våpenet legges i ICA kasse tror jeg ikke du kan ta det med deg. I hideout er det merker for alle våpen du kan skaffe deg. Skulle ønske jeg kunne ta med meg luftgeværet jeg Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hvordan rømmer jeg på "You better watch out.." ? Jeg har drept begge målene, og hentet videotapen, men når jeg prøver å rømme enten via båt eller helikopteret (går ut i fra at det er et av de man skal rømme med) får jeg aldri muligheten "escape." Noe jeg ikke har gjort? Lenke til kommentar
Demonic Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hvordan rømmer jeg på "You better watch out.." ?Jeg har drept begge målene, og hentet videotapen, men når jeg prøver å rømme enten via båt eller helikopteret (går ut i fra at det er et av de man skal rømme med) får jeg aldri muligheten "escape." Noe jeg ikke har gjort? 6212058[/snapback] Sjekk "briefen" (b), har du "completed" på alle, skal du få valget, "escape" ved helekopteret. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Du har tatt feil videotape, sikkert den som hører til overvåkningskameraene. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Videotapen du skal ha er i et rom som er tilknyttet filmstudioet. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Neida, det er rett. Har tatt den som er rett ved studioet. Så kommer det sånn "v" merke oppe på skjermen. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Jeg får psykopat på alle oppdragene... hmm... Endret 31. mai 2006 av Canute Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Huff, når jeg kommer til "curtains down"(operaen) mapet så skrur bare spillet seg av jeg har prøvd å reinstalere spillet, bruke en annen profil i spillet og reinstalert grafikkdriverne mine. men ingenting virker. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Sparks, du kan prøve å installere nye audio-drivere. Funket for meg. Espen999, du står inntil helikopteret, men kan ikke trykke escape? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå