les_paul92 Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 lurer på om disse mt5-delene passer på mtx. sylinder girkasse bakhjul evt hele motoren. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Sylisen går ikke, Gir kassa går ikke ( det går nok , men MTX har 4gir, MT5 har 5... ) Bakhjul går .. Clutch dekslet går , men er usikker på om hele motoren går i ramma på de forskjellige. Ekke værre og kjøpe seg MTX motor å ha i MTX sykkelen sin da ? Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 mener det går an å sette inn hele motoren jeg, og tror faktisk motorene her HELT like (Bare ikke helt like fra utsiden, fester osv. er det samme ) uten om det med girkassen. Lurer på om 5'giret ligger der og går an å få det i bruk, men eg ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Silynder skal vel passe siden det er omtrent samme motor. Girkasse vet jeg passer helt fint, skal bytte min i en til mt5 siden han sliter litt med 4 gir. Er foresten 3 giret på en MT5 kasse som er tatt vekk i MTX kassen. (aner ikke hvorfor de har gjort noe så dumt) Bakhjul har vel omtrent samme feste som til mtx, så regner med at det går fint. Hele motoren tror jeg skulle gå helt greit faktisk Lenke til kommentar
xHermansen Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 så dere tror at sylinderen er lik på mt5 og mtx? dette har jeg lurt på selv og.. men er HELT sikker på at du kan sette mt5 motor i mtx Lenke til kommentar
GeeForce Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 .. men er HELT sikker på at du kan sette mt5 motor i mtx 9259094[/snapback] Kjører selv en MTX m/ MT5-motor, så det går helt fint, dog ikke uten enkle modifikasjoner... Motoren passer i noen av festene, ikke alle, og man må ta litt av kjøleribbene på toppen for klaring... Lenke til kommentar
sebbe1122 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 dere har peiling det er 5 gir på mtx ffs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå