intel_inside Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Hei, håper noen kan hjelpe meg: Har en N70 med ganske fersk firmware (V 5.0609.2.0.1 01-03-06 RM-84). Har Tele2-abb. Internett/MMS-innstillinger har jeg fått tilsendt via Tele2 sine kundesider. Internett og MMS fungerer fint på mobilen. Når jeg går og velger "PLAY: NRK1" via NRK's WAPsider, starter RealPlayer og jeg får meldingen "Tilkobling til server kreves. Koble til?". Hvis jeg svarer ja til dette, får jeg meldingen "Definer standard tilgangspunkt først". Jeg er jo allerede koblet til internett, så jeg skjønner ikke helt den første meldingen. Når det gjelder standard tilgangspunkt, så har jeg "Tele2", "Tele2(01)" og "Tele2MMS" i menyen Verktøy -> Innstillinger -> Tilkobling -> Tilgangspunkter. Finner ikke hvor en skal velge standard tilgangspunkt. Setter stor pris på hjelp/innspill! Bare spør hvis noe er uklart. A.H. Endret 26. mai 2006 av x800 Lenke til kommentar
sronil Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) du må definere standard tilgangspunkt for realplayer meny-bildebeh-realplayer-valg-innstillinger-tilkoblinger-nettverk-standard tilkobling... (vi gikk og gikk ) så velge du internett tilkobl Endret 26. mai 2006 av sronil Lenke til kommentar
intel_inside Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Nå funker det! Tusen takk sronil, du reddet dagen min! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå