Bent Malvik Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hei Jeg vurderer å kjøpe enten BF2 eller COD2, jeg har en ett år gammel pc og lurer på om den er god nok for spillene 3 ghz, 512 ram og skjermkortet mitt heter ntel 82915g express chipset family Funker dette? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Muligens postet i feil kategori. "Spill" er nok stedet for deg Uansett, så tror jeg du skal få det hardt med å spille noen av spillene. Høres ut som om du har et innebygd skjermkort. Bærbar pc? 512 ram er også for lite tror jeg. Må nok ha minst 1 gigg. I allefall på BF2 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Du vil kunne dra bf2 med 512mb ram, men da må du regne med dårlig grafikk og laaaaaang loadingtime.. cod2 trenger ikke like mye ram.. men har ikke peiling på hvor bra skjermkortet ditt er.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Om du har integrert skjermkort av den typen, så kan du egentlig glemme spilling. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå