tsunammi2k Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 I sommer skal jeg reise med SAS, en Airbus A340-30, og det jeg lurer på er om noen som har hatt erfaringer med dette. I fjor reiste jeg med KLM/Northwest til USA, og da opplevde jeg at flyet bare hadde totalt ca. 10 skrøpelige TV-skjerm hengt opp i taket som "on-flight-underholdning", mens jeg fikk høre av bl.a. 2 forskjellige vennegjenger som de alle fikk sin egen skjerm innebygd i seteryggen foran seg hvor man hadde uante muligheter til å slå kjedsomheten i hjel. De reiste også med KLM/Northwest og ved å søke litt på internett så viser det seg at dette er bare tilfeldig om man får det eller ikke. Da kan jeg endelig komme til pointet, som er følgende; er det noen som har reist med SAS, med en Airbus A340-30, til/fra/mellom Bangkok og København? Hvis du/dere har/kjenner noen som har, vennligst legg igjen en beskjed her om hvorvidt dere fikk en personlig digital lekekamerat eller ikke. Jeg personlig synes slike ting burde vært advart på forhånd på flybilletten om du har større sjanse for å dø av kjedsomhet eller om flyet er utstyrt med en digital lekekamerat som holder deg våken. Takk på forhånd, dette er ikke en meningsløs håndsrekning, dette kan faktisk redde liv. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg mener en PSP fynker bedre. Spill, film og musikk i en dings : > Med 1GB minnebrikke får jeg plass til en del filmer, pluss at jeg har UMDer. Lenke til kommentar
tsunammi2k Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Jeg mener en PSP fynker bedre. Spill, film og musikk i en dings : > Med 1GB minnebrikke får jeg plass til en del filmer, pluss at jeg har UMDer. 6183397[/snapback] Haha da var jeg deg i forkjøpet Kjøpte nettopp selv en Creative Zen Vision 30 GB, riktignok uten spillmulighet, men jeg kan ha en DEL filmer/musikk på den Jeg kjøpte det faktisk til dette formålet, altså som et antikjedsomhetsapparat for lengre turer. Den suger en del batteri, ca. 5 timer varer det hvis man ser på film, og ca. 14 timer om man bare hører på musikk. MEN, det er jeg også forberedt på, jeg har bestilt en lade-fra-batterier-lader. De som evt. ikke tok den, jeg kan altså lade opp batteriet og bruke apperatet fortløpende fra vanlige AA-batterier. Likevel, det er jo en del stress å ta med seg 20 tonn med batterier, så jeg lurer likevel på om man får en slik seteryggskjerm. Endret 26. mai 2006 av nan0tim Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg kan ikke svare deg direkte, men fløy iallfall med A340 (ukjent "etternavn") fra Amsterdam til Hong Kong, og likedan fly fra Hong Kong til Sydney (selskapet var Cathay Pacific). Samme ved retur forøvrig. Der hadde alle hver sin skjerm, og 10-20 kanaler med nyheter, sitcoms, filmer etc. Flyene. Underholdning. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Såvidt jeg vet har SAS inflight entertainment i seteryggene på sin A340-flåte... Lenke til kommentar
tsunammi2k Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Veldig oppløftende Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Aldri opplevd noe annet en 10 skjermer i taket Endret 27. mai 2006 av Registrert Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Aldri opplevd noe annet en 10 skjermer i taket 6190061[/snapback] Chartertur? Neida, mange selskaper har vel fortsatt det på economy. Men SAS har vel få langdistansefly i utgangspunktet, og de de har er vel i utgangspunktet godt holdt i orden. Tror nok economy også har fått en skjerm i seteryggen på A340 ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå