Espen F Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2002 ok.. ok.. jeg tar hintet.. en gang per tråd er motatt og etterfulgt.. p.s. jeg legger ved signen min her jeg.. siden da dette blir den første gangen i denne tråden med nye regler.. hehe.. i must only use this power.. to annoyyyy! -Bart Simpson- Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Humm... Tror jeg må installere litt kreft nå. :razz: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Hvorfor kommer du med denne Mra|? Dette regner jeg som spam siden det er flere som har komentert at denne er OLD. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Fant ingen eg som har kommentert at den er gammel CFD Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Quote: CFD skrev (2002-10-16 10:44):Hvorfor kommer du med denne Mra|?Dette regner jeg som spam siden det er flere som har komentert at denne er OLD. Hvor mange er det da? Lenge siden du leste tråden? Tror Anders Leipsland spurte "noen som synes denne er morsom fremdeles", men det er alt... Eller ser du noe jeg ikke ser..? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-16 10:44, skrev CFD:Hvorfor kommer du med denne Mra|?Dette regner jeg som spam siden det er flere som har komentert at denne er OLD. Jeg kommer med den fordi denne vitsen er dritt gammel og at den ikke er verdig til å le av... Den inneholder ikke noe fakta heller, så jeg tok meg friheten av å bruke den gammle skrøpelige bestefar smileyn . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå