Sweet Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hei kjørte msil live 3 han fatt ny bios også spøre greia om jeg vil flase ved disket eller windows tok jeg windows den start gjorde seg ferdig tror jeg da siden den rs seg men nå skjer det ikke noe på pc skjermen er svart hva faan gjør jeg nå a :S HJELPPPPP det er en p4 hovetkort msi 865PE Neo2-LS Lenke til kommentar
sycho Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Du kan vel starte med å skrive mer oversiktlig. Tegnsetting hjelper EN DEL. Du kan resette CMOS (BIOS). Dra ut batteriet i en 5-10 min. Er det en jumper ved batteriet trenger du bare ta ta jumperen til andre hakket og tilbake Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 okei hør her nå ! jeg kjørte sånn msi live 3 også fant den den en ny bios så spørte den meg om jeg vil installer igjen om disket å den veien eller bare igjennom windows så jeg tok windows den starta gikk helt fint ogå rs den seg også snå får jeg ikke noe bilde =S men har tatt ut batterie å satt den junper tilbake men hva har det si nå da =S ? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Funka ikke det heller da =S hva gjør jeg nå a = \ Lenke til kommentar
benz Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Se om du finner noe her da: http://forum.msi.com.tw/ Håper du forstår engelsk bedre enn norsk tegnsetting (kalles også punktum og komma). Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hallo.. jeg har gjort det samma feilen! Leste litt på forume der ståre det Hi there, LiveUpdate was safe before, but be carefull how you use it..... They added the Windows-flash in there.... Do NOT use this option, if it fails it renders your board dead!! Use the DOS-based flashing when LiveUpdate gives you the option.... DOS-based is the old full-proof version, the Win-flash option flashes your BIOS from within Windows, but if your Windows does something strange while flashing, you could be left with a dead BIOS... I asked MSI to remove the Win-flash option again and asked them to add a CDburn option in there to burn from CD if you don't have a flopy-drive. men noen som veit hva vi kan gjøre hva er mailen til msi ? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Bare som sånn pekepinn: det var ikke jeg (Sweet) som startet denne tråden.. glemmer og fjerne login fra pc'r som ikke er mine :rolleyes: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå