Agrold Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hei. da jeg startet pc'n i dag, kom det opp en error: STOP: C0000218 {Feil i regestreringen) Registeret kan ikke laste inn struktur fil: \systemROOT\system32\config\software eller loggen eller dennes alternativ Den er enten skadet, mengler eller ikke mulig å skrive fil (+ noe jeg ikke rakk å lese pga at meldingen var der bare 1-2 sekunder) Da jeg prøvde å formatere pc'n, fikke jeg en annen error: Instalasjonsprogrammet fant ingen harddiskstasjoner på datamaskinen Lenke til kommentar
Agrold Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 vet ikke :S hvordan sjekker jeg d? Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Er det en brei kabel som er koblet til harddisken eller er det bare en liten tynn en? Lenke til kommentar
Agrold Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 jeg fant en lapp dær det står hva jeg har... ja, ... Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Så du har en S-ATA disk? Isåfall Hvilket hovedkort har du? Lenke til kommentar
Agrold Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 ehm... hvordan får jeg sjekket det? (nobb til dette her ) Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Står det ikke på lappen hvilket hovekort du ha da? Visst ikke kan du laste ned Everest. Inne i everest velger du hovedkort. Der får du vite hvilket hovedkort du har. Lenke til kommentar
Agrold Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 ehm... jeg sitter på den dårlige maskinen nå... den jeg har problemer med kommer jeg meg jo ikke inn på, så jeg får ikke sjekket det:S Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Fae*, det er sant =) Har du ikke spesifikasjonene til datamaskinen? Noen ark du fikk med da du kjøpte den? Eller en stor boks (Hovedkortboksen)? Lenke til kommentar
Agrold Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 hehe fant det... så det ikke de første gangene:P Hovedkort: 308871 MSI K8MM-V Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hmm... Jeg prøver å finne tredjepartsdrivere til hovedkortet ditt, men jeg strever med å finne noe. Jeg skal lete videre så du får avvente litt Lenke til kommentar
Agrold Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 ok... men tror du jeg får ordnet pc'n til i morgen? Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Her er noen drivere du må legge på en diskett. I begynnelsen av installasjonen av windows står det "trykk f6 for installasjon av tredjepartsdrivere" Du må da trykke på f6. Den filen du laster ned nå er pakket inn. Du må pakke den ut --> åpne mappen --> kopiere filene inn på en diskett som du skal bruke når du installerer tredjepartsdriverene. Er noe uklart så er det bare til å mase i vei :!: EDIT: Funker ikke de driverne som er linket til over kan du prøve disse Endret 26. mai 2006 av Rikkely Lenke til kommentar
Agrold Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 "I begynnelsen av installasjonen av windows står det "trykk f6 for installasjon av tredjepartsdrivere" Du må da trykke på f6." Hvor står det? Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Det står nederst på den hvite linjen. Det er bare til å trykke f6 så mange ganger du kan i løpet av 20 sek etter at blåskjermen har kommet Lenke til kommentar
Agrold Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 ok, men den disketten... jeg tror ikke det er så mye vits i det når jeg ikke har noen disketstasjon:P (tror jeg nå da) Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg stikker på til byen en tur må, er tilbake om ca 1 time =) Det er bare til å prøve seg fram visst du ikke får det til Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Da sliter du. Eneste mulighet er den disketten du må prøve å skaffe en diskettstasjon på en eller annen måte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå