lancaster Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Er det noen større ankepunkter for å velge w900i som ikke er åpenlyse i tester osv ? Den virker som den har alt jeg er ute etter, edge er ikke så viktig da eneste tjensten jeg vil ha er videotelefoni, og befinner meg uansett som regel kun i sentrale strøk. Følger det med overgang til 3,5 mm headset? Noen andre synspunkter ? Hilsen, Steffen Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Alt som blir påpekt i tester (størrelse osv) er det som er å utsette på W900i. Jeg la inn min mening på brukertest for noen dager siden. Vil du ha min mening kan du lese den. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Følger det med overgang til 3,5 mm headset? 6183079[/snapback] Ja, det er en sak med fjernkontroll til MP3-spilleren og handsfree som har minijack på enden. Det er jo en Walkman-telefon, så det er klart det følger med alt du trenger for å spille musikk. Forøvrig er lydkvaliteten upåklagelig, når man bruker noen skikkelige hodetelefoner, de medfølgende proppene er (ikke overraskende) ubrukelige. Jeg har denne telefonen, og synes den eneste store ulempen er størrelsen, og den er ikke verre enn at jeg beholder den en god stund iallfall. Jeg hadde ikke betalt over 4000 for den, men det gjelder forsåvidt de aller fleste telefoner for min del, jeg kjøpte en brukt som jeg fikk en bra pris på. Endret 30. mai 2006 av Endre Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Da din tråd omhandler en bestemt modell, og ikke et spørsmål om hvilken mobil du skal velge, er tråden feilpostet. Les følgende tråd om foruminndelingen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=481821 Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg