Excelsion Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Arg, det gikk ikke, sorry. Endret 30. mai 2006 av Excelsion Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Så helt jævlig ut, hvordan skal man holde denne der da ? Den er jo helt avrunda jo . 6207661[/snapback] Vel, det gikk jo utmerket å holde NES og SNES-kontrollren aight? Ganske like i designet. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Mhm, vil tro den er bedre å holde en NES kontrollen, og på lik linje med SNES kontrollen.. Nes var jo firkantet, så den ble litt vond i lengden Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Så helt jævlig ut, hvordan skal man holde denne der da ? Den er jo helt avrunda jo . 6207661[/snapback] Slik du holder en normal gamepad vel... Er jo omtrent lik en SNES kontroller. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Sal vere enig i at den ser lit vond ut med første øyekast.Men den går vel seg til som med alt annet Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Synes den ser så enormt digg ut. Mye bedre enn de andre konsollene har kommet med. Så enkelt og rent design, og jeg har ingen problemer med SNES-kontrollen. Det at den da er avrundet burde være himmelen Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Så helt jævlig ut, hvordan skal man holde denne der da ? Den er jo helt avrunda jo . 6207661[/snapback] Blir nok diggere enn PS kontrollerne... Som er helt for j**lige Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Så helt jævlig ut, hvordan skal man holde denne der da ? Den er jo helt avrunda jo . 6207661[/snapback] Blir nok diggere enn PS kontrollerne... Som er helt for j**lige 6241516[/snapback] eh... er du helt på jorde her nå? greit nok at du synes ps kontrollen ikke er allverden, men den er uansett utallige ganger bedre enn kontrollen til supernintendo! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Var på fest her i helga, fannt fram ein PS2 kontroller, og den var ikkje så galen som eg trudde. Er mange år sida eg har holdt i ein PS2 kontroller ser dere :!: Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 eh... er du helt på jorde her nå? greit nok at du synes ps kontrollen ikke er allverden, men den er uansett utallige ganger bedre enn kontrollen til supernintendo! 6241660[/snapback] Slik jeg husker de gamle Nintendo kontrollerne, så var de bedre å holde... Iallfall for meg... PS kontrollerne er utrolig ubehagelige Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Heh, jeg syns også PS2 kontrollene er ubehagelige. Finner de ikke ergonomisk i det hele tatt. Men den klassiske kontrollen ser veldig behagelig ut. Får vente å se hvor god den er. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Så helt jævlig ut, hvordan skal man holde denne der da ? 6207661[/snapback] du holder den med en hånd på hver side, pekefingerne på skulderknappene og tomlene på resten av knappene. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Ligna veldig på good old supernintendo den kontrollen der Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Så helt jævlig ut, hvordan skal man holde denne der da ? Den er jo helt avrunda jo . 6207661[/snapback] Syntes den så deilig ut, jeg 6207759[/snapback] Enig! Liker den veldig godt Lenke til kommentar
quizzer Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Så helt jævlig ut, hvordan skal man holde denne der da ? Den er jo helt avrunda jo . 6207661[/snapback] Syntes den så deilig ut, jeg 6207759[/snapback] Enig! Liker den veldig godt 6245978[/snapback] Den ser kul ut...Gleder meg som et barn til lanseringen... Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg vil tro at den blir inkludert i pakken. Jeg ser i spåkulen min, og ser at Wii (uten bundle) vil koste 199 dollar, og det vil være inkludert Wiimote, nunchuk, classic-pad (denne), et ekstra SD-minnekort, samt noen gratis nedlastinger fra Virtual Console. Ok da, så er jeg ikke helt sikker på dette med SD-kort, men det andre tror jeg er en selvfølge Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Ser ikke noen grunn til at den vil følge med. Blir nok et tilbehør, også SD-minnekort. Wiimote og Nunchuck er bekreftet at den blir i pakken. Tviler også på at det kommer spillbundle. Kanskje eneste blir Zelda Twilight Princess muligens, men tviler. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Den må jo være med i pakken, siden du skal bruke den til å spille spill fra Virtual Console. Det er også naturlig å gi noen gratis nedlastinger fra VC for å gi en forsmak så man får mersmak, for å si det slik Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Den må jo være med i pakken, siden du skal bruke den til å spille spill fra Virtual Console. Det er også naturlig å gi noen gratis nedlastinger fra VC for å gi en forsmak så man får mersmak, for å si det slik 6248026[/snapback] Ingenting som tilsier at den må følge med i en pakke. NES spill kan man bruke Wiimote til. Så det blir nok mersmak vil jeg tro. Men vi får se, Nintendo åpner vel slusene snart håper jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå