Gå til innhold

Den andre kontrollen til Wii

OCSpro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så helt jævlig ut, hvordan skal man holde denne der da ? Den er jo helt avrunda jo .  :dontgetit:

6207661[/snapback]

Blir nok diggere enn PS kontrollerne... Som er helt for j**lige

6241516[/snapback]

eh... er du helt på jorde her nå? greit nok at du synes ps kontrollen ikke er allverden, men den er uansett utallige ganger bedre enn kontrollen til supernintendo!

Lenke til kommentar
eh... er du helt på jorde her nå? greit nok at du synes ps kontrollen ikke er allverden, men den er uansett utallige ganger bedre enn kontrollen til supernintendo!

6241660[/snapback]

Slik jeg husker de gamle Nintendo kontrollerne, så var de bedre å holde... Iallfall for meg... PS kontrollerne er utrolig ubehagelige

Lenke til kommentar
Så helt jævlig ut, hvordan skal man holde denne der da ? Den er jo helt avrunda jo .  :dontgetit:

6207661[/snapback]

Syntes den så deilig ut, jeg :love:

6207759[/snapback]

Enig! Liker den veldig godt :D

6245978[/snapback]

Den ser kul ut...Gleder meg som et barn til lanseringen...

Lenke til kommentar

Jeg vil tro at den blir inkludert i pakken.

Jeg ser i spåkulen min, og ser at Wii (uten bundle) vil koste 199 dollar, og det vil være inkludert Wiimote, nunchuk, classic-pad (denne), et ekstra SD-minnekort, samt noen gratis nedlastinger fra Virtual Console.

Ok da, så er jeg ikke helt sikker på dette med SD-kort, men det andre tror jeg er en selvfølge ;)

Lenke til kommentar

Ser ikke noen grunn til at den vil følge med. Blir nok et tilbehør, også SD-minnekort. Wiimote og Nunchuck er bekreftet at den blir i pakken. Tviler også på at det kommer spillbundle. Kanskje eneste blir Zelda Twilight Princess muligens, men tviler.

Lenke til kommentar
Den må jo være med i pakken, siden du skal bruke den til å spille spill fra Virtual Console. Det er også naturlig å gi noen gratis nedlastinger fra VC for å gi en forsmak så man får mersmak, for å si det slik :)

6248026[/snapback]

Ingenting som tilsier at den må følge med i en pakke. NES spill kan man bruke Wiimote til. Så det blir nok mersmak vil jeg tro. Men vi får se, Nintendo åpner vel slusene snart håper jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...