Bandana Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg har altså et problem. Kirken vil ikke tilgi meg lenger. Har vel tatt for mange quests for Dark Brotherhood uten å bli tilgitt, og nå blir jeg det ikke i det hele tatt. Hva må jeg gjøre for å bli tilgitt igjen? Statsen min er blitt negativ (rød) i noen felter og jeg har gjerne lyst til å fjerne det. Jeg får bare svaret "Repent your crimes, wicked one!" Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Du må ha mere fame enn infamy.. Gjør fighters guild quests eller mages guild eventuelt main quest så får du mere fame.. Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Kan hende at du rett og slett har ett par hundre i bounty. Den må være på 0, selv om du kanskje ikke har så mye infamy. Snakk med en guard for å betale det eller med Armand Christophe hvis du er i Thieves. Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Hvis du akkurat nå har mer infamy enn fame kan du jo alltids kjøpe deg potions for å restore det som er merket med rødt. (f. eks har du rødt på strength kan du kjøpe en Restore Strength potion osv...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå