Mott Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Hei! Jeg har en SE W800i og som en norwegianmafia spiller må jeg ha opera mini på mobilen. I begynnelsen fungerte alt men nå fungererv det ikke lengre kommer opp nåær jeg prøver: Tilkobling mislyktes. Dette kan skyldeset problem med nettverksoppsettet ditt. Vennligst gå tilVerktøy > Hjelp > introduksjon og utfør tilkobligstesten. Når jeg tar testen kommer dette opp: Du har ikke en fungerende nettverksforbindelse. Vennligst gå til http://help.opera.com/mini/ med en PC-nettleserfor instruksjoner. Det jeg synes er merkelig er at det fungerte før. men noen som vet en måte å hjelpe meg?? Løsning: Jeg måtte slette alle internett profilene untatt en. Endret 4. juni 2006 av Mott Lenke til kommentar
µT. Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Du kan jo oppgradere den til Opera Mini 2.0 nå.. opera mini'en på min d600 funket ikke lengre.. så jeg lastet ned 2.0.. da fungerte den igjen.. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 eg er ganske sikker på at det er 2.0 jeg har :/ Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 For meg hjalp det å slette alle internett profilene mine, unntatt en. Da fikk jeg det til å virke. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Det fungerte tusen takk Endret 4. juni 2006 av Mott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå