hans A Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Noen som vet hvilken fil som endres eller legges til når man registrerer XP? Er det mulig å kopiere enklete filer over på f.eks en CD hvis man skal legge inn XP på nytt. Slik at man slipper å registrere den hver gang man tar en ny installering. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Det er to filer som endres: wpa.dbl wpa.bak De ligger i System32 mappen. Det er mulig: Link. Svein. Endret 26. mai 2006 av chills Lenke til kommentar
hans A Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Er det bare å kopiere wpa.dbl og wpa.bak filene over på en diskett? Og så kopiere dem over på HD'en når man har lagt inn Win XP igjen? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 1. Ta en kopi av filen C:\Windows\System32\wpa.dbl. 2. Installer Windows XP på nytt. 3. Kopier filen tilbake og du vil slippe å reaktivere. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 OK. Takk for tipset. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Hmm. Etter at jeg kopierte over filen wpa.dbl og restartet maskinen fikk jeg beskjed om å registrere XP før jeg fikk logget meg på. Dvs at den skjermen du får opp etter at 30 dager er gått. Hva er galt? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hvis du hadde gjort som siden jeg linket til sa, og startet i sikkermodus når du skrev over det filene ville kanskje funket. Begge filene... Du kan jo prøve å aktivere hvis isje det funker så... Lenke til kommentar
hans A Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Sorry. Men ingen av framgangsmåtene fungerte. Må vel bare krype til korset å registrere via nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå