Leaf Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hei! Har kommet masse mobiler nå, som funker like fint til mp3-spiller.. Jeg har tenkt på en sånn, for da slipper jeg å kjøpe en mp3-spiller separat.. Har sett på SE W800i og W810i , men er ikke helt sikker.. Har også sett litt på Nokia 3250! Men hvilken mobil er den beste mp3-mobilen? Kriterier -Minst 512mb minnebrikke i pakken -Minst 1,3 mpix kamera -Ikke koste mer enn 2000,- med Telenor Nonstop! På forhånd takk! Lenke til kommentar
Bthegreat Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Les tester rundt omkring, www.mobile-review.com er veldig fin side. Personlig liker jeg Nokia 3250 mye bedre en alle SE walkman telefoner, på spaceworld.no får du den får 1998 med nonstop. Men for all del les testen, men en positiv ting er at du bare trenger vri tastaturet så har du mp3spillertastene. spaceworld : http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...categorynu=5519 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Har sett litt på den selv! Syns den ser fin ut! Men sto noe om at skjermen er dårlig? Er Nokia 6131 en bra Mp3 mobil? Lenke til kommentar
Bthegreat Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg vet ingenting om 6131, men skjermen i 3250 er større en mange andre med samme oppløsning, derfor virker den kanskje mer grøtete, men jeg anbefaler deg å gå å se på den i butikken, for skjermen tilfredstiller nok vanlige behov. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Okei, takk! Skal se i butikken.. Men noen andre som har hørt om 6131? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Okei, takk! Skal se i butikken.. Men noen andre som har hørt om 6131? 6197067[/snapback] Ja, og mitt inntrykk er at dette er en svært god telefon. Har lest noen brukeranmeldelser av denne og de har bare vært positive. Strålende skjerm, god brukervennlighet, veldig gode menyer og visstnok en veldig god mp3-spiller. Det følger nok ikke med minnekort på 512 mb, men 6131 er en rimlig telefon, så det burde ikke være så ille å kjøpe et minnekort ved siden av. Her og her kan du lese brukertester og se bilder og video Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå