Gå til innhold

Hjelp til nytt 5.1 annlegg


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg kunne trengt litt hjelp til et nytt 5.1 annlegg, jeg har 650,-kr til rådighet.

det som er viktig med anlegget er:

Bra bass

Egen bass kontroll

Vet ikke om det finnes med det hadde vært fint og det bare 1x3,5 plug jeg måtte plugge inn i pcen

Mulighet til og koble til dvd spiller/xbox

 

Vet ikke om det finnes noen høytalere med alt dette til den prisen, men ihverfall noe i nærheten

 

Jeg har sett på Logitech x-530 og Trust sp-6700t

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis DVD-spilleren og xboxen din har 6 separate lydkanaler, så får du til dette. Hvis ikke blir det vanskelig. Da må du koble via pcen, og det blir generelt vanskelig å få til bra lyd.

 

Skal du ha ekte surroundlyd fra både pc, xbox og dvdspiller så anbefaler jeg deg å bruke et par tusenlapper til, for å kjøpe deg et ordentlig anlegg.

Man kan ikke få i pose og sekk når det er snakk om vanlig pc anlegg til under tusenlappen.

 

 

(Trykk her) Dette kortet skal vel være helt greit.

Dette har både optiske inn/ut kanaler og 3xLinje-ut.

Burde holde i massevis.

Lenke til kommentar

På esken stod det at det skulle følge med en adapter for og bruke sette på dvd og xbox osv, Også glemte jeg og si at det må være et usb lydkort siden jeg skal bruke dette på en bærbar pc (det stasjonære suger så hardt)

Endret av jealei
Lenke til kommentar

Hei, takk for det, vet du prisen på det?? det er vel tre stykker jeg trenger eller hva trenger er for og bruke spillkonsoll adapteren som følgte med annlegget? rca kabler med hannkjønn på begge sidene? i så fall i hvilken plugg i dvd spilleren må jeg plugge de i? (altså front right/left, rear right/left, center subwoofer)

Endret av jealei
Lenke til kommentar

En plugg = Den delen du putter inn i noe. (Penis)

En kontakt = Den delen som får en plugg inn i seg. (Vagina)

Inngang = En kontakt som mottar signaler, typisk på TVer

Utgang = En kontakt som sender signaler, typisk på stereoanlegg (der du plugger i høyttalerne)

 

Håper du forstår litt mer :)

Nå er jeg for trøtt til å svare på de andre spørsmålene dine, men skal se om jeg får til å svare i morgen.

 

03182.jpg

Du vil ha tre stykk sånn.

Endret av BeFs
Lenke til kommentar

Jeg har skjønt det, men på dvd spilleren er det 6 innganger de er:

front right, front left, rear right, rear left, center, sunbwoofer, Hvilke 2 innganger skal jeg putte de to han til han rccaene? og blir det ordebtlig surround da eller hva blir det?

Endret av jealei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...