thoralex Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Den jeg har nå mangler så mange funksjoner.er det noen som vet om en med (nesten) alle funkjonene til msn? webcamera osv... Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 aMSN er vel det nærmeste du kommer MSN-messenger. Støtter for nudge, animasjoner og webcam. Lenke til kommentar
wil Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Nånei RattleBattle. Du har noe som er enda nærmere MSN ja. Bare at den jeg snakker om er mye bedre enn de dere nevner til sammen. Og den jeg snakker om går på kryss av systemene. Den støtter WebCam, Audio Samtaler, Nudge, Winks, Personal Messege, Tabs og alt det der. Men som sagt. Google it. Du finner den sikkert. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 søk etter det du sa, gav meg ingen resultat. http://www.google.com/search?num=20&hs=8Bx...ntu&btnG=Search Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Hvis du sikter til Mercury, så vil jeg bare is at den bruker Java. Flere ord er unødvendige. Dessuten fungerer ikke alt så veldig bra der, slik som webcam som ikke ville starte og slikt hos meg. Winks fungerer nesten heller ikke. Nå må jeg tillegge at winks ikke er en funksjon jeg savner, men fordi som ønsker det, blir det nok en "skuffelse". Endret 26. mai 2006 av RattleBattle Lenke til kommentar
comicz Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg testet webcamfunksjonalitet med dMSN(kanskje hadde det allerede skiftet navn til Mercury) under GNU/Linux. Det var ikke vanlig webcamfunksjon, men videokonferanse. Jeg fikk i alle fall mitt webcam opp og gå, og jeg antar de har kommet mye lenger i dag. Mercury er lukket og ufritt, men er sammen med aMSN de nærmeste alternativene pr. i dag. Gaim2 blir også ålreit, og snart syr de kanskje inn webcamfunksjonaliteten. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg testa Mercury, det var ikke en fin opplevelse. Og wil, hvorfor ikke si hvilken klient du snakker om med en gang? Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Webcam via msn er støtta i Kopete, kordan det er med 14'is funksjonane veit eg ikkje,men antar at dei ikkje er støtta. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Webcam via msn er støtta i Kopete, kordan det er med 14'is funksjonane veit eg ikkje,men antar at dei ikkje er støtta. 6185834[/snapback] og hva skal man med dem?! men vil anta at amsn er mest lik msn for windows. Lenke til kommentar
wil Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Joda. Amsn er helt ålright den, men de har enda ikke fått ut fingern slik at man får to Display Pictures. Nå er det bare et som kan vises. Hvis jeg skulle brukt Amsn i dag måtte jeg hatt det sånn at både bilde til de jeg chatter med og mitt bilde vises. Ellers ser jo Amsn helt greit ut. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 hva svarte skal du se ditt eget bilde for? liker du deg selv så intenst? Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Tob2k: Det skal du bare drite i. Er ikke nødvendig å svare på så dumme spørsmål som du kom med nå. Det kan hende at jeg har en god grunn for at jeg vil ha mitt eget bilde å. Er ikke sikkert det er jeg som er på bilde en gang. Så drit i å spør om sånne ting mer. Hva var egentlig vitsen å spørre om hva jeg skulle med mitt eget bilde? Nei, jeg gidder ikke svare på hvorfor jeg vil ha mitt eget bilde. Lenke til kommentar
chrishan Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 det var da voldsomt... jaja, kopete er etter mening den beste msn-klienten under linux. den støtter alt jeg trenger. så vidt jeg kan skjønne er det vel bare winks som ikke er støttet i den siste versjonen (0.12, i beta ennå , men stabil og fin). Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Joda. Amsn er helt ålright den, men de har enda ikke fått ut fingern slik at man får to Display Pictures. Nå er det bare et som kan vises. Hvis jeg skulle brukt Amsn i dag måtte jeg hatt det sånn at både bilde til de jeg chatter med og mitt bilde vises. Ellers ser jo Amsn helt greit ut. 6186256[/snapback] Å "få ut finger'n" blir vel litt feil å si. Faktisk gjelder dette de fleste IM-klienter jeg har testet, at de kun viser bildet til den du prater med og ikke ditt eget. Det er nok et bevisst designvalg og sparer plass i GUIet på den måten, og jeg foretrekker et kompakt GUI Forøvrig kan du jo alltids adde deg selv om kontakt, så ser du både din status og displaypicture i kontaktlisten. Endret 27. mai 2006 av Langbein Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Langbein: Jeg tror du missforstod litt. Du får vel fram ditt eget bilde i Amsn også, men du får ikke fram sånn at du får både den du snakker med og ditt eget bilde samtidig. Det var sånn jeg mente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå