kvase Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Sitter her og skal handle inn et greit intel pc oppset. men vil gjerne ha litt synsponkter på 2 forskjelige hovedkort pluss resten på oppsette. Her blir det ikke prat om overklokking eller spill,noe videredigering og vanlig pc arbeid+bilde redigering ikke avansert sådan. Sattser på dette oppsette da det gir mye for penga så sant det ikke kommer noen logiske mot argumenter. Har ABIT AW8-MAX som en jokker i oppsette.. Takker for alle svar på dette oppsette. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=25229. Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Du vil vel ikke få så mye bruk for et så kraftig skjermkort hvis du ikke skal spille? For slik bruk ville jeg ha kjøpt et billig skjermkort og heller brukt litt mer penger på prosessoren. Skulle jeg ha kjøpt ny PC nå, ville jeg også ha ventet for å se hvordan de nye Conroe-prosessorene blir. Hvis de nye prosessorene blir så bra som de ser ut til, vil det helt klart bli verd å vente et par måneder. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Du vil vel ikke få så mye bruk for et så kraftig skjermkort hvis du ikke skal spille? For slik bruk ville jeg ha kjøpt et billig skjermkort og heller brukt litt mer penger på prosessoren. Skulle jeg ha kjøpt ny PC nå, ville jeg også ha ventet for å se hvordan de nye Conroe-prosessorene blir. Hvis de nye prosessorene blir så bra som de ser ut til, vil det helt klart bli verd å vente et par måneder. 6182678[/snapback] ATI All-in-Wonder X1900 forde det har andre egenskaper en bare til spilling Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg er enig med kvase delvis på det siste, men ta heller et AIW X1800 og ta to hdd kanskje WD Raptor og kjør raid0 striping raid0 dual-core cpu plass +ram =bra videoredigeringspc Lenke til kommentar
kvase Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg er enig med kvase delvis på det siste, men ta heller et AIW X1800 og ta to hdd kanskje WD Raptor og kjør raid0 striping raid0 dual-core cpu plass +ram =bra videoredigeringspc 6183375[/snapback] har en ekstern HD på 300g Lenke til kommentar
kvase Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 bomper denne og ser omjeg er ferdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå