Joachim_F Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Valve har kunngjort at Half-Life 2: Episode One er ferdigutviklet, og i tillegg har de gitt ut en liten trailer fra episoden. Les mer Lenke til kommentar
fytech Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) sry for min spydige komentar=) jeg hadde ikke sett den der trailern med alyx drepe zombier, så jeg skylder deg en unskyldning. Endret 28. mai 2006 av fytech Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Er vel nytt for dem som ikke har steam oppe hele tiden (innkludert meg). Ser frem til spillet kommer, og gleder meg til det. Men traileren var vel litt "rar" i mine øyne og var vel mer en showoff en teaser og trailer. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Grafikkmessig ser dette bedre ut enn de forrige Half-Life-titlene. Gleder meg. Endret 26. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Helt ny for meg så for min del gjør det ingenting at gamer.no sprer det glade budskap. Traileren derimot var ganske tam spør du meg :/ Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Dette var ikke en trailer, det var en teaser. Det er ganske stor forskjell på de to tingene. En trailer skal vise masse, gjerne både gameplay og prerenders og artwork. En teaser skal bare "erte" seeren litt, gi seeren et bittelite hint av det som skal komme. Sette stemningen, rett og slett. Når det gjelder denne teaseren, syns jeg det var helt greit. Gleder meg til å spille Episode 1, men ikke så mye på grunn av denne teaseren. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 spiller vi alyx i ep. 1 eller ? Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Jeg har allerede preloada den for ei uke siden Lurer også litt på om vi i det hele tatt får noen ganger spillt med alex, se på ting fra hennes side. 1 Juni kan vi allerede spille den rundt 1 september for meg Endret 28. mai 2006 av prostoman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg