DilliMusic Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Faen ass er ikke mulig. for ca 3-4 år siden var jeg hos legen pga. smerter i brystet. da jeg var der så sa legen min å nei du dette er ikke farlig dette vettu. du er så ung så kan umulig være noe. men faen heller a dette har nå pågått så lenge at jeg vil dra dit sa jeg kan bli sendt til en spessialist eller noe som vet hva de snakker om. så ringer jeg dem. så sier hun. du kan få time om 2 mnd. siden det har pågått så lenge kan du vel vente litt mer. er det mulig??? faen ass kan ikke puste ordentlig en gang. har bare blitt værre og værre. skjer oftere og oftere. tror heller jeg drar til lege vakta og ser hva de sier. husker han ikke tok noen undersøkelser da jeg var der første gang pga brystet. faen te jeg blir irritert. burde ha ordnet meg en ny lege Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Konkurranse og kvalitet er ikke noe legevesenet vårt er spesielt godt kjent for :/ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 De teite telefondamene er alltid sånn. Det er bare å kreve time. "Dette er akutt, jeg skal ha time nå. Jeg får ikke puste." Får du ikke time da, kan du ringe en annen lege og si at du må ha en time fordi fastlegen din ikke kan gi deg time før om 2 måneder. Ellers så bør du bytte fastlege. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 www.trygdeetaten.no - der kan du skifte fastlege uten noen grunn... om du tror det er hjertet eller noe sånt så tar fastlegen en EKG med en gang.. "Spesialistene" gjemmer seg bak en lov om hvor mye hastverk din sak er og setter deg bakerst i køen... Jeg er innkalt til spesialist om kun 4mnd... Sikkert et fint system hvor pasientene dauer under ventetiden så ventelista blir kortere... Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 hehe, nei jeg vet ikke om det er hjertet men tipper det er lungene for noen ganger kan jeg ikke puste og må haolde pusten lengst mulig. puster jeg inn eller ut får jeg sykt vondt Lenke til kommentar
am3k Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 hehe, nei jeg vet ikke om det er hjertet men tipper det er lungene for noen ganger kan jeg ikke puste og må haolde pusten lengst mulig. puster jeg inn eller ut får jeg sykt vondt 6182625[/snapback] mener du stikking i brystet/lungene ? Det er noe alle har en gang i blant Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Haha...trodde det stod "forabanna legokontor" Fastlegen min gir time samme dagen eller dagen etter stort sett. Skal du til spesialist må du regne med å vente en god stund. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg