Husam Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hvis jeg har lyst til å flytte Mine Dokumenter hos alle brukerne på dataen fra C-disken til F-disken for eksempel, kan jeg bare flytte hele Documents And Settings-mappa da? Og hva skjer med noen brukere som har lagrede save-filer fra enkelte spill i dokumentene sine? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg vet ikke om det er så lurt å flytte Documents and Settings-mappa, men Mine Dokumenter-mappa kan du flytte uten problemer. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hvis jeg har lyst til å flytte Mine Dokumenter hos alle brukerne på dataen fra C-disken til F-disken for eksempel, kan jeg bare flytte hele Documents And Settings-mappa da? Og hva skjer med noen brukere som har lagrede save-filer fra enkelte spill i dokumentene sine? 6182125[/snapback] Den metoden virker ganske utrygg. Hvis du flytter hele documents ad settings tror jeg du vil få mange morsomme feilmeldinger. Sikker metode; For å flytte mine Dokumenter logg inn på hver bruker, høyreklikk på Mine Dokumenter velg Egenskaper og Flytt. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Høres bra ut Takk for svar. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Kommer man til det nye stedet (på F:) med Mine bilder-/ Min musikksnarveiene fra startmenyen da? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jupp, de vil linke til den nye plasseringen av "Mine dokumenter", "Min Musikk" og "Mine bilder". Lenke til kommentar
Husam Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 OK, tror jeg har gjort ett eller annet feil Alle ikonene er byttet ut med "standard-program"ikoner, om dere skjønner hva jeg mener, og snarveien til mine dokumenter har forsvunnet. Har flyttet alt tilbake til C nå, men det har ikke hjulpet. Forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå