Gå til innhold

Spørsmål om flytting av Mine Dokumenter

Anbefalte innlegg

Hvis jeg har lyst til å flytte Mine Dokumenter hos alle brukerne på dataen fra C-disken til F-disken for eksempel, kan jeg bare flytte hele Documents And Settings-mappa da? Og hva skjer med noen brukere som har lagrede save-filer fra enkelte spill i dokumentene sine?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis jeg har lyst til å flytte Mine Dokumenter hos alle brukerne på dataen fra C-disken til F-disken for eksempel, kan jeg bare flytte hele Documents And Settings-mappa da? Og hva skjer med noen brukere som har lagrede save-filer fra enkelte spill i dokumentene sine?

6182125[/snapback]

Den metoden virker ganske utrygg. Hvis du flytter hele documents ad settings tror jeg du vil få mange morsomme feilmeldinger.

Sikker metode;

For å flytte mine Dokumenter logg inn på hver bruker, høyreklikk på Mine Dokumenter velg Egenskaper og Flytt.

Lenke til kommentar

OK, tror jeg har gjort ett eller annet feil :p Alle ikonene er byttet ut med "standard-program"ikoner, om dere skjønner hva jeg mener, og snarveien til mine dokumenter har forsvunnet. Har flyttet alt tilbake til C nå, men det har ikke hjulpet. Forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...