Gå til innhold

Klatring - En fantastisk sport

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Var på både Klatreverket og Gekko klatring og prøvde buldring, og fant ut at det var noe for meg. Så får jeg ta klatring med tau litt som det kommer.

Begge stedene var omtrent like på buldring, slik jeg så det. Mange ruter – eller buldreproblem, som jeg har lært – å velge mellom med forskjellige vanskelighetsgrader.

Klarte uheldigvis å skrape av det øverste laget med hud på tuppen av pekefingeren. Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar før huden blir hard og fin igjen? Har gått to dager nå, og fingeren er fint brukende til dagligdagse ting, men huden er enda litt tynn, så jeg tror klatring må vente litt.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Jeg har selv lyst til å begynne. Men tror ikke det er så veldig stort i kr.sand. Er vel ingen klubber her borte.

Trur no det er ein klubb i Lyngdal, sjølv om det ikkje akkurat er "rett rundt svingen"? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg kom fra Bergenshallen for noen timer siden, var der 5 timer i dag og i går. Tatt innføringskurs og fått brattkort ;)

Klatring er fantastisk gøy, og god trening :O Jeg leter for øyeblikket etter klatreutstyr, har laget egen tråd om dette. Om noen vet om noe, kan de godt skrive det her.

Jeg leter også etter noen å klatre med! Kjenner veldig få som har brattkort/er interessert i klatring. Da tenker jeg på Bergenshallen/Fantoft, kanskje utendørs når den tid kommer. Er gutt, 16 år, går vg1 her i Bergen. Send pm om du er interessert!

Lenke til kommentar

Sele, kroker, kalk(pose) og slikt kan man kjøpe på nett, men klatresko bør man gå i butikken og kjøpe slik at du vet at du har sko som passer deg.

Er selv ganske grønn på klatring. Har bare klatret hall og med topptau, men når været blir bedre så kan jeg sikkert få klatret litt ute og få prøvd meg på led.

Klatring er skikkelig gøy og noe jeg kunne tenkt meg å drevet på med når jeg kommer tilbake fra FHSen også. Anbefales :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...