Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Er det noen andre her som driver med klatring? Tenker da både inne i hall og ute i fjellet. Det er så fett Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 nei.men spiller en del Tomb Raider Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Blir nå litt klatring i parkour, men annet enn det, så må jeg nok si nei. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 nei.men spiller en del Tomb Raider 6182825[/snapback] lal Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Tja, har både klatret ute i fjellet og inne i hall, må si det er både en veldig krevende og morsom sport! Mulig jeg kommer til å klatre litt i sommerferien også i tillegg til vanlig trening. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Klatring er utruleg artig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Noen som har brattkort? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Klatring er kjekt det lurer på å klarte litt mer enn eg gjør til dagelig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg tok kurs for noen måneder tilbake og er nå hjelpeinstruktør på militære klatrekurs. Etter å ha klatret ute, er hall ganske uattraktivt. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Noen som har brattkort? 6184445[/snapback] Tok brattkortet for ei stund sidan, men har diverre ikkje fått klatra noko særleg sidan, hovudsakleg fordi det er få mogelegheiter her eg bur. Vert litt lettare når eg ein gong byrjer på studiane, i Bergen, men fyrst er det fyrstegongsteneste... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Noen som har brattkort? 6184445[/snapback] Jepp. Klatret ganske mye med Steffy og noen andre venner i en periode, men måtte gi meg pga. en lei ryggskade. Håper jeg kan ta det opp igjen senere, for det er en skikkelig rå sport. Hvor klatrer du i Bergen da? Lenke til kommentar
spyro Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Klatrer i Bergenshallen jeg. Men det er lenge siden jeg har klatret nå. *Der har vi selen ja* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg var ute i Fantoft-hallen og klatret i går. Skal klatre ute i dag. Har ikke testet Bergenshallen enda, det var stengt når vi kom ut der for to dager siden. Senere skal jeg ned til Vestkanten (en dårlig unnskyldning for et kjøpesenter her ved Haakonsvern), for der har de vist noen utevegger. Lenke til kommentar
obotron Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 o/ Har vel klatra siden 2000, for det meste utendørs. Innendørs er kun for å holde formen vedlike. Som i fjor så blir det vel også en tur til romsdalen i august i år. *glede seg* Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Den videregående skolen vår har vært snille nok til å starte ett klatrevalgfag, så har klatret 2 timer i uken siden skoleåret starta. Har også planer om å gjøre det hele neste år Er svært positivt overasket, både over hvor utrolig god trening det er, og over hvor utrolig morro det er Eneste kjipe er at i små byer som min, så er der ikke noe spessielt stort klatremiljø. Egentlig svært kjipt, med tanke på alle mulighetene for klatring som eksisterer her i Møre og Romsdal-området. Får bare håpe det bygger seg opp etterhvert som flere personer velger klatring som valgfag og blir hektet! Endret 4. juni 2006 av PandaMartin Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 PandaMartin, skulle ha det eg også, men det passa ikkje med timeplanen vår. Irriterande. Det er i siloen dykk klatrar, sant? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Stemmer det. I siloen til vanlig, og når vi har mulighet til det blir det utflukter til diverse vegger i området. Det vil si når alle andre har fjelldag eller lignende, pluss noe i slutten av året når eksamenene er ferdige Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Har no kjøpt meg klatreutstyr. Singing Rock-sele Saltic Spirit-sko ATC-taumbrems Rapellåtter 2 stk skrukarabinar Kalkpose Underarmstrenar Alt til den nette sum av 2200. Gler meg til eg har fått utstyret, bestilte det forresten frå ww.bratt.no. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Sweet! Men du har framdeles ikke muligheten til å velge Klatring som valgfag, året som kommer? Har ikke mer en ett par Saltic Exstacy sko av utstyr, men har femdoblet mengden pullups jeg er i stand til å ta iløpet av sommeren. Så det skal bli interesant å se hvorvidt jeg greier de tyngste rutene jeg ikke var i stand til å klatre før, grunnet for lite styrke i armene Endret 11. august 2006 av PandaMartin Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Nei, kan dessverre ikkje gjere det. I så fall måtte eg ha gått allmennfagleg påbygging, men eg skal gå siste året medium og kommunikasjon. Visst ikkje hadde eg garantert hatt fjellklatring med deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå