Gå til innhold

Hjelp i hitman blood money

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

hvis du trykker på m så får du opp mappet og da er mål merket med rødt! når det gjelder kofferten så må du bare gå rundt å se etter dama og kofferten. da er det bare å følge henne til hun går inn i et smug og drepe henne.

Lenke til kommentar

For SA rating gjør du følgende:

Følg etter første "fuglen" inn et smug, stikk en sprøyte i ham(ikke dødelig) ta kofferten å plant bomben i den. Ta drakten til fuglen.

Nå burde du kunne se hvor det første "målet" er.

Gå dit, lever bomben. Gå ut av kontoret å spreng bomben.

Gå inn til kontoret igjen å ta walkie talkien til han du akkurat drepte.

Nå burde de to andre målene bli synlige på kartet.

Det beste nå er å finne damen som går rundt, hun går med jevne mellomrom inn i smug, følg etter henne inn et smug å ta henne ut med en dødelig sprøyte, gjem liket i en container.

Nå må du finne sistemann, han skifter plassering mellom et par bygninger, så se på kartet i 3 etasje(han sitter klar med en sniper). Gå til hans plassering, å snik deg bak han å ta han ut med sprøyte eller fibre wire.

Hvis alt har gått greit til nå, burde du få SA rating på missionet :)

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar

takk, jeg har greid å få SA på vingård oppdraget og nesten på det oppdrage hvor du starter i et idylisk nabolag. Men vet ikke hvordan jeg skal ta mannen i huset uten å snipe han. Vet heller ikke hvordan man greier opera oppdraget slik at man får SA. Kan noen lage en guide?

Lenke til kommentar

Ja, men på det oppdraget så er det han som sitter på balkonegn som ser på operaen jeg sliter med å drepe slilk at jeg får SA. HVordan skal jeg greie det? Han andre dreper jeg ved at det lamder lys i huet på han.

BTW greide SA på murder of crows, takk for hjelpen.

Lenke til kommentar

Glemte å si at for å gjøre det på denne måten må du ha 2 bomber. Den ene setter du lys-riggen over han som synger, og den andre over lys kronen. Men du må huske og sette den på lys-riggen først! Ellers funker det ikke. Men i hvertfall, når du har sprengt den ene kommer han som ser på løpende ned og da sprenger du lys kronen i hodet på han :devil:

Dette ble litt rotete, men har litt dårlig tid nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...