Leaf Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hei! Jeg har tenkt å kjøpe meg et par sko fra den danske siden www.unisport24.dk ! Der får jeg oppgitt en sum på varen, i danske kroner.. Hvordan blir det å betale dette? Blir det liksom automatisk vekslet til norske kroner før det blir trekt fra kontoen min? Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Det blir automatisk veklset inn i DDK hvis du bruker kredittkort f.eks. ja. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Okei! Vet du om en plass jeg kan finne valuta kurser? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 www.aftenposten.no/okonomi og www.dn.no bør du kunne finne det på. Husk også at det er fort vekk 2 % kurspåslag ved kortbruk, og at kursene du finner på nettet derfor ikke er helt reele. Jeg pleier å bruke google faktisk, skriver "500 NOK in USD" eller lignende. Kjapt og enkelt. "500 DDK in NOK" bør også fungere. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 søk på google etter f.eks: 500 DKK to NOK Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Takk takk! Har funnet ut den nøyaktige prisen på mine sko nå! Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 anbefaler www.xe.com for valutakurser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå