Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

wrt54g v7 finnes ;)

Gjest Sletet+adslkfjv

Anbefalte innlegg

Gjest Sletet+adslkfjv

kan ikke huske hvem som spørte,men det var en som ville ha bevis for at wrt54g v7 finnes. så her legger jeg ut bilde.post-37241-1148638620_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Sletet+adslkfjv

jeg vet ikke hva den bruker,men jeg regner med det er VxWorks, for slik det ser ut så vil alle routerne til linksys fremover utenom gl routerne bruke VxWorks.

Lenke til kommentar
Gjest Sletet+adslkfjv

ja,de versjoner som finnes fra 5 til 7 er (5, 5.1, 6, 7).

det står v7 på mod nr på undersiden av router også,men jeg gidder bare ikke ta bilde av det.

Lenke til kommentar
Gjest Sletet+adslkfjv

man kan bruke firware 1.00.9 fra 5 til v6 iværtfall, kan sikkert bruke den på v7 også.

som sagt i forige post så gidder jeg ikke ta bilde av undersiden, men har du noen gang sett en firmware med v7.00....

Endret av Sletet+adslkfjv
Lenke til kommentar
Gjest Sletet+adslkfjv

hallo,når jeg sier det er v7 så er det v7, som sagt så står det v7 på undersiden av router.

Lenke til kommentar
Gjest Sletet+adslkfjv

du har jo sett bilde på mitt første innlegg. det viser at det er en v7. for det finnes ingen v7 firmware utenom den som kommer med wrt54g v7

Lenke til kommentar
du har jo sett bilde på mitt første innlegg. det viser at det er en v7. for det finnes ingen v7 firmware utenom den som kommer med wrt54g v7

6183486[/snapback]

Har du vansker med å ta bilde av undersiden? Ingen vil tro deg før dem har sett et originalt, ikke-photoshoppa bilde av undersiden uansett :)

Lenke til kommentar
Gjest Sletet+adslkfjv

du kan få tro hva du vil,men det er nå en v7.

ja har vanskelig med å ta bilde av undersiden. jeg har sett den orginalt så det får holde.

så hvordan skal en da vise bilde om det ikke er photoshoppa? viser jo ikke serienr og div på et forum......

og om noen tror v7 finnes eller ikke er likegyldig for meg.

Lenke til kommentar
Gjest Sletet+adslkfjv

post-37241-1148657563_thumb.jpg

post-37241-1148657583_thumb.jpg

esken viser også at det er en ny versjon for verified merket er ikke med på de gammle som jeg kan huske

post-37241-1148657799_thumb.jpg

zoomer man godt inn ser man versjon nr

post-37241-1148658328_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...