Gå til innhold

Populær betaversjon

Anbefalte innlegg

.........

bør bare openoffice sjerpe seg..  ;) hehe

dessuten starter 2007 betydelig raskere en openoffice selv på trege pcer.. ;)

..........

6182801[/snapback]

Det er vel fordi MS Office lastes inn i minnet når du starter maskinen. Det gjør ikke openoffice.org

6183232[/snapback]

Javel? Og dette kan man ikek slå av?

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
.........

..........

6182801[/snapback]

Det er vel fordi MS Office lastes inn i minnet når du starter maskinen. Det gjør ikke openoffice.org

6183232[/snapback]

Javel? Og dette kan man ikek slå av?

AtW

6183377[/snapback]

Monterte en PC for min bror her hin dagen, nyformatert disk. Etter første boot var det kun WinXPSP2 inne. Booten tar då, tja, 3-5 sekunder eller noe. Installerte antivirus og lastet ned oppdateringene. Ny reboot, fortsatt like kjapt, 5 sek eller noe med windows-loadinglogo. Så installerterer jeg MS Office 2k3. Reboot. Da er vi godt over 10 sek...Sier litt om hva office gjør med det stakkars registeret :no:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
.........

..........

6182801[/snapback]

6183232[/snapback]

poenget var ? Det spiller da vel fint liten rolle hvorfor det går kjappere..poenget var at det gikk mye kjappere..og det var forsåvidt herlig btw.

brsseb: jeg har ikke merket noe som helst tregere oppstart. Sikker på du ikke har installert noe drivere og sånnt i tillegg da..går som oftest litt tregere av sånnt og

Lenke til kommentar
.........

..........

6182801[/snapback]

6183232[/snapback]

poenget var ? Det spiller da vel fint liten rolle hvorfor det går kjappere..poenget var at det gikk mye kjappere..og det var forsåvidt herlig btw.

brsseb: jeg har ikke merket noe som helst tregere oppstart. Sikker på du ikke har installert noe drivere og sånnt i tillegg da..går som oftest litt tregere av sånnt og

6185695[/snapback]

Klart det spiller en rolle, om man laster hele programmet inn i ram ved oppstart, så er jo det en vesentlig ulempe.

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
.........

..........

6182801[/snapback]

6183232[/snapback]

6185695[/snapback]

Klart det spiller en rolle, om man laster hele programmet inn i ram ved oppstart, så er jo det en vesentlig ulempe.

AtW

6185707[/snapback]

tja..det kommer kanskje litt ann på hvordan man ser det. Jeg for min del har ingenting imot dette hvis det gjør opplevelsen bedre. Men klart hvis man ikke har lyst å "sløse" minne på slikt så kan det være en ulempe ja..

Mens vi er inne på akkurat det, finnes det noen programmer for å laste inn ting i minnet ved oppstart ? jeg har en del programmer jeg bruker regelmessig som jeg kunne ønsket hadde startet mye kjappere..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...