Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Inntak av elever på vidregående

Anbefalte innlegg

hei, har søkt følgende:

1. Vk1 Elektronikk

2. Vk1 Elektro

3. Vk1 Flyfag (bare for å ha ett 3'e valg)

og for noen dager siden fikk jeg brev fra Rogaland (bor i troms) som omhandlet flyfag, samt ett brukernavn og passord jeg kunne logge meg inn og skjekke om jeg er kommet inn på noe..

men når jeg logger meg inn så står bare dette:

1. Valg: Vk1 Flyfag Bardufoss

blir skikkelig skremt hær! har de glemt de andre valgene mine :cry:

eller siden dette brevet er fra Rogaland..

Står at man kan logge inn og se status på landslinjer man har søkt, og bare flyfag er en landslinje av det jeg har søkt..

Så er dette brukernavnet og passordet bare for å se om jeg kommer inn på flyfag, eller er det for å se på alle fagene?, får jeg ett senere med resten av fagene?

mvh. Complexity

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk samme brevet jeg også. Har flyfag på andrevalg. Bare kast det hvis du skal ikke skal gå flyfag. Grunnen til at du får er fordi dette er en landslinje. Er vist litt spesielt da. Ta det med ro de har ikke glemt de andre valgene dine. Inntaket er ikke 12. juli for vanlige fag.

Lenke til kommentar
Fikk samme brevet jeg også. Har flyfag på andrevalg. Bare kast det hvis du skal ikke skal gå flyfag. Grunnen til at du får er fordi dette er en landslinje. Er vist litt spesielt da. Ta det med ro de har ikke glemt de andre valgene dine. Inntaket er ikke 12. juli for vanlige fag.

6186403[/snapback]

oki.. takk gud :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...