B4stian Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Ladet mobilen en del ganger i den og jeg må slå av det blå lyset for hver gang det slår seg på kommer en ekkel pipelyd. Flere som har merket dette? Lenke til kommentar
TMH Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Det er ofte at elektronikk lager slike pipelyder. Siemensladeren min gjør det samme. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Det er ofte at elektronikk lager slike pipelyder. Siemensladeren min gjør det samme. 6181689[/snapback] Det er kun når lyset er på... Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Den type blått lys som brukes, skaper lyd fordi det oppstår en svak vibrasjon under genereringen av lyset. Hvis du ser svært nøye etter, vil du se at det fysisk vibrerer. Forøvrig det samme på klokker og armbåndsur som bruker det samme lystypen. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Den type blått lys som brukes, skaper lyd fordi det oppstår en svak vibrasjon under genereringen av lyset.Hvis du ser svært nøye etter, vil du se at det fysisk vibrerer. Forøvrig det samme på klokker og armbåndsur som bruker det samme lystypen. 6184129[/snapback] Okey... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå