bODUNk Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Heisann. Som topic sier, har jeg nettopp formatert. Jeg har installert diverse drivere og alt ser ut som det skal funke greit. Men det gjør det ikke. Når jeg har installert Steam, så må jeg selvfølgelig installere CS og. Men når jeg trykker på "Install game" rebooter pcen seg med en gang. Har reinstallert Steam x-antall ganger, og nei, det funker ikke. Jeg fikk høre at jeg manglet noen chipset drivere, men jeg finner ikke de cd'ene. Jeg har ASUS K8N A1 series ellerno <- hovedkort. Takk. Lenke til kommentar
tundra Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 gå inn på asus sine hjemmesider og der finner du de driverne du trenger Lenke til kommentar
bODUNk Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg har sjekket der, men har ikke funnet noe. Kan sjekke en gang til, elendig side btw. Lenke til kommentar
tundra Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 hvilket brikkesett er det på hovedkortet ditt? Lenke til kommentar
tundra Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 brikkesett = chipset hvis det er nVIDIA nForce3 chipset, kan du laste ned driverne her: http://dlsvr02.asus.com/pub/ASUS/mb/sock75...Win2KXP_503.zip Lenke til kommentar
bODUNk Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Nei, det hjalp ikke. Skal jeg formatere en gang til..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå