Herr Brun Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Heisann Jeg er en stor fan av Westwood sin Command & Conquer-serie, og spilte svaert mye Red Alert 2 for et par aar siden. Dessverre har jeg ikke roert det annet enn en liten singleplayer-match her og der det siste aaret, saa jeg lurte paa en ting: Er World Domination fortsatt online? Og stoetter det Yuri's Revenge? Kan jeg dra fram Yuri's Revenge og spille mot folk over hele verden om verdensherredoemme, evt. dra frem originale Red Alert? Eller er dette systemet helt doedt? Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Finns ialfall mulighet til å kunne spille mot andre i RA2, der har man rank system som resettes hver måned elns. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Finns ialfall mulighet til å kunne spille mot andre i RA2, der har manrank system som resettes hver måned elns. 6181602[/snapback] Akkurat det vet jeg, men jeg tenker paa modusen "World Domination", hvor du velger enten soviet eller allies, og etter endt dag vinner en av sidene et territorie. Hvis du skjoenner hva jeg mener. Er dette systemet fortsatt online? Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Finns ialfall mulighet til å kunne spille mot andre i RA2, der har manrank system som resettes hver måned elns. 6181602[/snapback] Akkurat det vet jeg, men jeg tenker paa modusen "World Domination", hvor du velger enten soviet eller allies, og etter endt dag vinner en av sidene et territorie. Hvis du skjoenner hva jeg mener. Er dette systemet fortsatt online? 6181924[/snapback] Jeg finner ikke den muligheten i mitt spill, så jeg tror ikke den er der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå