Gå til innhold

Hjelp med Gainward 6600GT

Looke

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt dette skjermkortet i ca et år nå, men plutselig ble det for mye for det. Nå sitter jeg her med 800*600 oppløsning og 4 farger. Det hele startet med en runde bf2, spillet hang seg helt opp og jeg må starte på nytt. Når jeg startet på nytt var det masse rare tegn der det kommer info om dataen. Dere skjønner hva jeg mener.

Nå har jeg prøvd nesten alle drivere som er, men ingen funker. Jeg tror skjermkortet er herpa. Har heller ikke overklokket noe. Når jeg skal starte den kommer det et eller annet "Kode 10".! Noe jeg ikke helt skjønner hva menes med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kode 10 kian du som oftest finne i manualen til hovedkortet ditt.... har du testet og bare sette opp instillingene igjen i windows? til 1024*768 og 32bit?

Ellers er det muligens at kortet ditt har tatt kveldn pga varme, dersom du så noen masse merkelige farger og sånt før spillet krasjet?

Gjerne få lit mer detaljert info om hva som skjedde :)

-Sweet

Lenke til kommentar

Det som skjedde var at jeg skulle spille bf2. Hadde loada ferdig mappet og alt, sto klar til å bevege meg, også plutselig hang alt seg. Jeg kom ikke inn igjen. Husker ikke om det var noen rare farger. Men dagen etter det, da prøvde jeg masse og da fikk jeg skjermkortet til å fungere nogenlunde riktig, men plutselig da hang det seg.

Skjermen har nå masse striper over seg

Lenke til kommentar

Høres ut som det blir for varmt.

Sjekk at vifta på kortet fungerer, evt. rens den for støv.

Har du væert "borti" kjølemodulen? slik at den har fått seg ett støt?

I så fall må du forsøke å ta den av å legge på ny kjølepasta.

Men ikke gjør dette dersom du har tenkt å reklamere på kortet.

Endret av viper44
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...