DilliMusic Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) lager ikke kun trance og slikt. liker å prøve ut nye ting hele tiden. grunnen til at jeg lagde denne sangen er at jeg sang i 10. klasse på en avsluttning. Robbie Williams - Angel. fikk så utrolig mye bra feedback. musikk læreren min var bestemt på at jeg skulle melde meg på idol hehe. så nå ville jeg gjøre et forsøk. har lagd låta. det som mangler er stemmen. men det er ikke sikkert jeg får lagdt inn stemme for blir ikke ne bra med den mic'n jeg bruker. må ha nytt lydkort med ordentlige utganger. Men her er låta uten stemmer da så HVIS jeg får lagt inn stemmer så skal jeg legge den ut her igjen. kan hende jeg kommer til å forandre på låta litt hvis jeg legger inn stemmer. men skriver alt i denne posten. http://rapidshare.de/files/21411176/Dilli_...mental.mp3.html beklager for bruk av rapidshare men får ikke lagt til vedlegg desverre. EDIT: Kaller meg Dilli når det ikke er trance, dance eller techno jeg lager :) Endret 26. mai 2006 av Dilly Man Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Dette var mye bedre enn den trancen du serverte oss. Mulig at trommene var litt for harde for den ambiente bakgrunnen. Koringa funker bra, pianoet er bra, paddene funker bra. Men som sagt, trommene er for kraftige... Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 aha. ja tenkte på det jeg og først. men driver å lager en ny nå samme men litt annerledes og med stemme i så da skal jeg dempe ned trykket på trommene :) Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Må også si meg enig her. Det er litt for mye "trøkk" i trommene. De bør kansje dempes en smule, slik at man hører vokalene litt bedre. Da tror jeg man vil høre alt mye bedre, men jeg er ingen ekspert, har nettop startet å sette meg inn i FL-Studio nå.. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 hehe. skal se hva jeg får gjort jeg:) fl studio? Reason er BEST. hehe. nei da hver og en har sin smak Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 fl studio? Reason er BEST. hehe. nei da hver og en har sin smak 6190492[/snapback] Jeg får skjekke ut.. Jeg har som sagt nettop startet å sette meg inn i dette. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 mhm. bruk det prg du liker :) reason er litt vanskligere der du må ordne reverb mest selv og slikt. i fl studio er det meste ferdig for deg. sytrus og fleste vst plugins. men reason har flere muligheter. lykke til Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 mhm. bruk det prg du liker :) reason er litt vanskligere der du må ordne reverb mest selv og slikt. i fl studio er det meste ferdig for deg. sytrus og fleste vst plugins. men reason har flere muligheter. lykke til 6190721[/snapback] Takk... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Veldig digg sånn lek på pianoet, sånn fram og tilbake i høytallerne Nice Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hei! Har ikke hørt noe av det du har lagd selv og har nå noen kjappe her. Mitt første inntrykk er at jeg finner ingen logisk akkord-setting. Og i den sammenhengen hører jeg heller ingen spesielle variasjoner, noe som igjen kan få låta til å bli kjedelig etter 30 sekunder. Tromme-beaten passet fint og rytmen gjør sånn at du får et lite takeoff der etter at hi-haten øker rytmen. Men melodi er veldig viktig, og spesielt det at vedkommede som hører skal kunne relatere til musikken på en eller annen måte. Men uten tvil veldig bra! Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Hei! Har ikke hørt noe av det du har lagd selv og har nå noen kjappe her.Mitt første inntrykk er at jeg finner ingen logisk akkord-setting. Og i den sammenhengen hører jeg heller ingen spesielle variasjoner, noe som igjen kan få låta til å bli kjedelig etter 30 sekunder. Tromme-beaten passet fint og rytmen gjør sånn at du får et lite takeoff der etter at hi-haten øker rytmen. Men melodi er veldig viktig, og spesielt det at vedkommede som hører skal kunne relatere til musikken på en eller annen måte. Men uten tvil veldig bra! 6240983[/snapback] i know men dette skulle være en sang med stemmer i. hvis du tar f.eks en vanlig sang som går på mtv og fjerner stemmene vil du merke at sangen kansje ikke er så bra men er ikke musikk som dette jeg liker å holde på med. Endret 4. juni 2006 av Dilly Man Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Det ble litt for lite spenning mot slutten, noe som gjorde at låta begynte å bli kjedlig, ellers likte jeg beaten Endret 5. juni 2006 av xox Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Det ble litt for lite spenning mot slutten, noe som gjorde at låta begynte å bli kjedlig, ellers likte jeg beaten 6244321[/snapback] takker for all tilbake melding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå