Gå til innhold

Musikk: Ny Sang. Kun instrumental dette :)

Anbefalte innlegg

lager ikke kun trance og slikt. liker å prøve ut nye ting hele tiden. grunnen til at jeg lagde denne sangen er at jeg sang i 10. klasse på en avsluttning. Robbie Williams - Angel. fikk så utrolig mye bra feedback. musikk læreren min var bestemt på at jeg skulle melde meg på idol hehe. så nå ville jeg gjøre et forsøk. har lagd låta. det som mangler er stemmen. men det er ikke sikkert jeg får lagdt inn stemme for blir ikke ne bra med den mic'n jeg bruker. må ha nytt lydkort med ordentlige utganger. Men her er låta uten stemmer da så HVIS jeg får lagt inn stemmer så skal jeg legge den ut her igjen. kan hende jeg kommer til å forandre på låta litt hvis jeg legger inn stemmer. men skriver alt i denne posten.

http://rapidshare.de/files/21411176/Dilli_...mental.mp3.html

beklager for bruk av rapidshare men får ikke lagt til vedlegg desverre.

EDIT: Kaller meg Dilli når det ikke er trance, dance eller techno jeg lager :):)

Endret av Dilly Man
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må også si meg enig her.

Det er litt for mye "trøkk" i trommene.

De bør kansje dempes en smule, slik at man hører vokalene litt bedre.

Da tror jeg man vil høre alt mye bedre, men jeg er ingen ekspert, har nettop startet å sette meg inn i FL-Studio nå.. ;)

Lenke til kommentar
mhm. bruk det prg du liker :):) reason er litt vanskligere der du må ordne reverb mest selv og slikt. i fl studio er det meste ferdig for deg. sytrus og fleste vst plugins. men reason har flere muligheter. lykke  til :)

6190721[/snapback]

Takk... :)

Lenke til kommentar

Hei! Har ikke hørt noe av det du har lagd selv og har nå noen kjappe her.

Mitt første inntrykk er at jeg finner ingen logisk akkord-setting. Og i den sammenhengen hører jeg heller ingen spesielle variasjoner, noe som igjen kan få låta til å bli kjedelig etter 30 sekunder. Tromme-beaten passet fint og rytmen gjør sånn at du får et lite takeoff der etter at hi-haten øker rytmen. Men melodi er veldig viktig, og spesielt det at vedkommede som hører skal kunne relatere til musikken på en eller annen måte. Men uten tvil veldig bra! :)

Lenke til kommentar
Hei! Har ikke hørt noe av det du har lagd selv og har nå noen kjappe her.

Mitt første inntrykk er at jeg finner ingen logisk akkord-setting. Og i den sammenhengen hører jeg heller ingen spesielle variasjoner, noe som igjen kan få låta til å bli kjedelig etter 30 sekunder. Tromme-beaten passet fint og rytmen gjør sånn at du får et lite takeoff der etter at hi-haten øker rytmen. Men melodi er veldig viktig, og spesielt det at vedkommede som hører skal kunne relatere til musikken på en eller annen måte. Men uten tvil veldig bra! :)

6240983[/snapback]

i know men dette skulle være en sang med stemmer i. hvis du tar f.eks en vanlig sang som går på mtv og fjerner stemmene vil du merke at sangen kansje ikke er så bra :)

men er ikke musikk som dette jeg liker å holde på med.

Endret av Dilly Man
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...