Rescue me Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hva synes du er best å spille med av PC og konsol? Jeg synes PC er klart best å spille med (sikkert fordi jeg spiller så si bare med PC) Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Idiotisk topic. Finnes forresten 30stk akuratt like. Bør stenges, trenger ikke mer søppel. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Fordeler med PC: - RTS, og FPS er mye morsommere på PC (hvis man ikke har mus, og tastatur på konsollen). - Mods er mer tilgjengelig. - Piratkopiering er lettere. Fordeler med konsoll: - Like god grafikk, til lavere pris. - Generelt høyere spilleglede. - Best på alt unntatt FPS og RTS. - Man slipper å oppgradere konsollen hele tiden. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg foretrekker å spille på konsoll, siden jeg liker best å ha en kontrolelr jeg kan ha i hånden, og ikke være avhengig av en stor ting (tastatur) samt en mus. Tar rett og slett for mye plass. Derimot så vil jo strategispill aldri bli det samme på konsoll. Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Fordeler med PC: - RTS, og FPS er mye morsommere på PC (hvis man ikke har mus, og tastatur på konsollen). - Mods er mer tilgjengelig. - Piratkopiering er lettere. Fordeler med konsoll: - Like god grafikk, til lavere pris. - Generelt høyere spilleglede. - Best på alt unntatt FPS og RTS. - Man slipper å oppgradere konsollen hele tiden. 6181527[/snapback] uenig.konsoll har ikke like god grafikk,ikke i forhold til en bra pc.og så har tv sin begrensning i oppløsning.har ikke prøvd på hd tv ennå. vet ikke med de nye spillkonsollene men xbox og ps2 hadde problemer med at en del av spillene hadde for heftig grafikk.og det førte da til lagging som er det mest irritable som er. jeg var en tilhenger av spillkonsol.men det snudde seg fort når jeg fikk meg pc.+ at jeg får ikke den helt store gaming følelsen med konsoll.sitte på pc helt for seg selv i 5-6 timer,umulig å forklare med ord hvor deilig det er. så konsoll suger,pc Endret 26. mai 2006 av wassiboy Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Fordeler med PC: - RTS, og FPS er mye morsommere på PC (hvis man ikke har mus, og tastatur på konsollen). - Mods er mer tilgjengelig. - Piratkopiering er lettere. Fordeler med konsoll: - Like god grafikk, til lavere pris. - Generelt høyere spilleglede. - Best på alt unntatt FPS og RTS. - Man slipper å oppgradere konsollen hele tiden. 6181527[/snapback] uenig.konsoll har ikke like god grafikk,ikke i forhold til en bra pc.og så har tv sin begrensning i oppløsning.har ikke prøvd på hd tv ennå. vet ikke med de nye spillkonsollene men xbox og ps2 hadde problemer med at en del av spillene hadde for heftig grafikk.og det førte da til lagging som er det mest irritable som er. jeg var en tilhenger av spillkonsol.men det snudde seg fort når jeg fikk meg pc. så konsoll suger,pc 6181714[/snapback] helt enig. alle spill er bedre på pc utenom bilspill og fotballspill, men det går jo an å kjøpe stikke til pc'en og Lenke til kommentar
koronag Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Nevn ETT bilspill som er bedre på konsoll. Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Nevn ETT bilspill som er bedre på konsoll. 6181731[/snapback] finnes ikke spill som er bedre på konsoll :!: Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Nevn ETT bilspill som er bedre på konsoll. 6181731[/snapback] jeg personlig synes det er høvligere å STYRE bilen med stikke, men det er jo smak og behag Lenke til kommentar
koronag Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Du synes det er bedre med stikke enn med ratt? Seriøst? Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Nevn ETT bilspill som er bedre på konsoll. 6181731[/snapback] Mario Kart, Gran Turismo, Burnout, WRC.... Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Du synes det er bedre med stikke enn med ratt? Seriøst? 6181885[/snapback] Ratt kan kjøpes til konsoll også. Folk flest har ikke ratt til PC. Bilspill-utvalget på konsoll er også mye bedre enn på PC. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Fordeler med PC: - RTS, og FPS er mye morsommere på PC (hvis man ikke har mus, og tastatur på konsollen). - Mods er mer tilgjengelig. - Piratkopiering er lettere. Fordeler med konsoll: - Like god grafikk, til lavere pris. - Generelt høyere spilleglede. - Best på alt unntatt FPS og RTS. - Man slipper å oppgradere konsollen hele tiden. 6181527[/snapback] uenig.konsoll har ikke like god grafikk,ikke i forhold til en bra pc.og så har tv sin begrensning i oppløsning.har ikke prøvd på hd tv ennå. vet ikke med de nye spillkonsollene men xbox og ps2 hadde problemer med at en del av spillene hadde for heftig grafikk.og det førte da til lagging som er det mest irritable som er. jeg var en tilhenger av spillkonsol.men det snudde seg fort når jeg fikk meg pc.+ at jeg får ikke den helt store gaming følelsen med konsoll.sitte på pc helt for seg selv i 5-6 timer,umulig å forklare med ord hvor deilig det er. så konsoll suger,pc 6181714[/snapback] Forza Motorsport tyner ganske mye ut av en standard XBOX, jeg har spillt Forza mye, og det har ikke lagget ett sekund. Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Fordeler med PC: - RTS, og FPS er mye morsommere på PC (hvis man ikke har mus, og tastatur på konsollen). - Mods er mer tilgjengelig. - Piratkopiering er lettere. Fordeler med konsoll: - Like god grafikk, til lavere pris. - Generelt høyere spilleglede. - Best på alt unntatt FPS og RTS. - Man slipper å oppgradere konsollen hele tiden. 6181527[/snapback] uenig.konsoll har ikke like god grafikk,ikke i forhold til en bra pc.og så har tv sin begrensning i oppløsning.har ikke prøvd på hd tv ennå. vet ikke med de nye spillkonsollene men xbox og ps2 hadde problemer med at en del av spillene hadde for heftig grafikk.og det førte da til lagging som er det mest irritable som er. jeg var en tilhenger av spillkonsol.men det snudde seg fort når jeg fikk meg pc.+ at jeg får ikke den helt store gaming følelsen med konsoll.sitte på pc helt for seg selv i 5-6 timer,umulig å forklare med ord hvor deilig det er. så konsoll suger,pc 6181714[/snapback] Forza Motorsport tyner ganske mye ut av en standard XBOX, jeg har spillt Forza mye, og det har ikke lagget ett sekund. 6182189[/snapback] spillene jeg snakker om er fps med masse eksplosjoner og mange motstandere i bildet på samme tid.samt detaljert grafikk. Endret 26. mai 2006 av wassiboy Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Det er alt fleire tråder som omhandler PC vs. konsoll. F.eks denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=571124&hl= Om det framleis er eit behov for å diskutere dette emnet, er det like greit å bruke den tråden. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg