XplittR Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Er det nokon som kan dele alle sine fonts med meg, eller gi meg ein link til kvar eg kan finne ein stor fontpack? Det hadde vert greit til å eksperimentere litt med dei i min nye Adobe Photoshop CS2. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...&highlite=fonts Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Ikke for å ødelegge tråden, men er et noen som vet hva den lille fonten på dette banneret heter? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Ikke for å ødelegge tråden, men er et noen som vet hva den lille fonten på dette banneret heter? http://www.myfonts.com/WhatTheFont/ finner ikke helt den rette, hvorfor ikke sende en mail til dyresiden.no og spørre? Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg lastet ned denne: http://www.dafont.com/04b-08.font Den lignet ganske mye, men jeg får ikke teksten til å bli fin Uansett i hvilke størrelser jeg prøver. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Fonten "Terminal" ligner veldig mye dersom man ikke bruker antialiasing på teksten, og følger med som standard med Windows. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Ikke for å ødelegge tråden, men er et noen som vet hva den lille fonten på dette banneret heter? 6181823[/snapback] Usikker på om det er akkurat denne, men Silkscreen er en fin pixelfont. Endret 31. mai 2006 av Arve Systad Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg får rett og slett ikke skriften så fin. Uansett hvilken størrelse jeg bruker. Den ser helt rotete ut. Hmm.. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) For å få skarpe kanter du tenker på? Hvis du bruker photoshop, må du velge "none" i undermenyen der det står "aa" øverst. Lagde et eksempel med border og noen skygger og snacks. Kanskje ikke slik du ville ha det? OnTopic: Her er en Font side: Abstractfonts.com Endret 1. juni 2006 av ED209 Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 For å få skarpe kanter du tenker på?Hvis du bruker photoshop, må du velge "none" i undermenyen der det står "aa" øverst. Lagde et eksempel med border og noen skygger og snacks. Kanskje ikke slik du ville ha det? OnTopic: Her er en Font side: Abstractfonts.com 6226397[/snapback] Jeg bruker paint shop pro Det bildet du la med var nydelig Det er slik jeg også vil greie å lage Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Litt ot: Kunne vi ikke fått en sticky med oversikt over forskjellige sider med fonts? Så slipper det å komme nye tråder hver gang noen vil ha noen nye? Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Jeg bruker paint shop pro Det bildet du la med var nydelig Det er slik jeg også vil greie å lage 6227927[/snapback] Beklager, ps-pro har jeg ingen peiling på. Hvor mange knapper trenger du?? Kan kanskje, men bare kanskje, lage de for deg. Kan sende meg PM med størrelse og antall. Kan ikke love at jeg blir å gjøre det. ED209 Beklager for Offtopic. Skal prøve å holde oss til PM heretter. Endret 2. juni 2006 av ED209 Lenke til kommentar
XplittR Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Eg veit at det finnest mange sider med fonts, men det eg lurte på var om det var nokon som kunne skaffe ei side med skriftpakkar, så eg slepper å laste ned kvar font kvar for seg. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Fontpacks koster gjerne masse penger, f.eks. koster Monotype sin pakke rundt 1000$ hvis jeg ikke husker helt feil.. Du sparer mye penger på det i forhold til å kjøpe hver font hver for seg, men spørsmålet er om det er verdt det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå