miXer Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hei Jeg har akkurat kjøpt meg et ATi Sapphire Radeon X550 256MB low profile skjermkort til min Dell OptiPlex GX620. Tenkte jeg skulle ha to skjermer, og siden det ikke er mulig å lage et low profile kort med to skjermutganger, har jeg koblet til en skjerm på Radeon kortet og en skjerm på det innebygde skjermkortet. Tanken var å få to skjermer. Men jeg får bare opp Radeon kortet i Skjerm Egenskaper. Noen som har tips om hva jeg kan prøve? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 dell bruker litt rare bioser, men du må inn i bios og prøve å stille til at det integrerte skjermkortet fortsatt er aktivert når et dedikert skjermkort er tilstede. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Den funksjonen har jeg ikke. Jeg har derimot disse funksjonene: - Auto - Dersom et PCI grafikkkort er installert, blir dette brukt som primær. - Onboard/PEG - Bruker det integrerte selvom et PCI Express Graphics (PEG) kort er installert. Har prøvd begge funksjonene, default funksjon er AUTO. Men jeg får på ingen måte brukt dem begge samtidig. Noen som vet om noe av programvare eller instillinger jeg kan prøve med? Endret 30. mai 2006 av miXer Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 det kan hende det rett og slett er HK som ikke støtter det, jeg vet ikke helt hva mer som er igjen å prøve.. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Finnes det ikke noen mulighet for breakoutbrakett med ekstra skjermutgang på kortet ditt? Det finnes i hvert fall på noen low profile-kort. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Problem løst: Jeg kjøpte meg et GeForce MX4000 low profile kort i tillegg. Nå fungerer det med to skjermer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå