Leaf Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg tror det var på microplex.no at jeg så et kabinett i kamuflasje utførlse.. Kjøpe det, disse brikkene og et knall grønt Epox hovedkort.. Hadde jo blitt fint det Eller ikke? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg tror det var på microplex.no at jeg så et kabinett i kamuflasje utførlse.. Kjøpe det, disse brikkene og et knall grønt Epox hovedkort.. Hadde jo blitt fint det Eller ikke? 6182118[/snapback] Ja det hadde blitt fint. Men så må du kjøpe alt annet i grønt også. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Ja! Hehe Syns jeg ser det.. Grønn CPU kjøler.. Eller kanskje Vannkjøling aka elver! SkogsPC here we go! Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Men hvis det ikke øker prisen eller går ut over andre ting gjør det sikkert ikke noe skade å ha de der. 6181591[/snapback] Enig der! Jeg har vel "dissa" endel lignende produkter tidligere, men det var før jeg aksepterte case-modding som en kunstform. Så lenge ikke OCZ priser disse brikkene med over 5% mere i pris er det helt ok for min del. Kult for kidsa Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jammen det er jo helt feil kamuflasje. De skulle hatt mønster med kretskort og transistorer. Da ville de blitt kamuflert... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jammen det er jo helt feil kamuflasje. De skulle hatt mønster med kretskort og transistorer. Da ville de blitt kamuflert...6182539[/snapback] Det er også mulig de ville blitt bedre kamuflert/mindre synlig om man hadde slått av de blinkene juletrelysene og kjøpt et kabinett uten Vindu med direkte innsyn. (Jeg kan ikke huske sist jeg så kamuflerte militære styrker med diskolys under kamuflasjenettene og mest mulig fritt innsyn gjennom vinduer for å vise frem det tøffe utstyret) Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jammen det er jo helt feil kamuflasje. De skulle hatt mønster med kretskort og transistorer. Da ville de blitt kamuflert...6182539[/snapback] Det er også mulig de ville blitt bedre kamuflert/mindre synlig om man hadde slått av de blinkene juletrelysene og kjøpt et kabinett uten Vindu med direkte innsyn. (Jeg kan ikke huske sist jeg så kamuflerte militære styrker med diskolys under kamuflasjenettene og mest mulig fritt innsyn gjennom vinduer for å vise frem det tøffe utstyret) 6182634[/snapback] Haha :-P Beste da ^^ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hadde vært noe for meg, har jo kamuflasje lakkert toweret mitt Ja, jeg er harry.... og stolt av det Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Er ikke mer enn 2-3 måneder siden jeg hadde Wonderbaum inni kabinettet, såå .. =P Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Er ikke mer enn 2-3 måneder siden jeg hadde Wonderbaum inni kabinettet, såå .. =P 6182652[/snapback] Hm, ikkje verst. ^^ Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 haha, heftig initiativ. som dere sikkert ser på avataren, hadde ikke disse brikkene gjort meg noe å hatt ^^ bare synn de ikke er hellakkerte, den stygge meshen kunne de spart seg for. Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 jeg tror at kamuflasje fargen kanskje er der av rent estetiske årsaker.. er jo ikke noe verre enn 14 årige jenter som går rundt i kamo bukse. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 jeg tror at kamuflasje fargen kanskje er der av rent estetiske årsaker.. er jo ikke noe verre enn 14 årige jenter som går rundt i kamo bukse. 6182831[/snapback] Du har vel et poeng Lenke til kommentar
Storebj0rn Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jammen det er jo helt feil kamuflasje. De skulle hatt mønster med kretskort og transistorer. Da ville de blitt kamuflert... 6182539[/snapback] fikk meg til å tenke litt (au! svir!) Nå som enhver n00b driver og setter sammen egen maskin - er ikke det tegn på at det er blitt for enkelt å skjønne hvor ting skal? Hvis minnebrikkene mine greide å kamuflere seg som en harddisk eller en SATA-kabel eller noe slikt hadde jeg blitt imponert. Tenk om alle komponentene prøvde å se ut som om noe annet enn det de var... Så kan hk-produsentene kamuflere slot'ene sine... jaja. helg! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Helt enig. Nå kan jo enhver skru sammen sin egen pc. Det er for enkelt. Hva er statusen i å være nerd, da? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Man kan vel risikere at pcn ikke finner de 6181270[/snapback] Dagens. :!: Den kommentaren der ga meg en sjuk latterkrampe, nerdehumor ftw! :!: Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 HW.no kan jo ta en av disse "plante frø i pc deler" testene sine på en av disse Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Ja! Det hadde hvert litt arti å sett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå