Gå til innhold

Minnemoduler i kamuflasjefarge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror det var på microplex.no at jeg så et kabinett i kamuflasje utførlse.. Kjøpe det, disse brikkene og et knall grønt Epox hovedkort.. Hadde jo blitt fint det :p Eller ikke?

6182118[/snapback]

Ja det hadde blitt fint. Men så må du kjøpe alt annet i grønt også.
Lenke til kommentar
Men hvis det ikke øker prisen eller går ut over andre ting gjør det sikkert ikke noe skade å ha de der.

6181591[/snapback]

Enig der! Jeg har vel "dissa" endel lignende produkter tidligere, men det var før jeg aksepterte case-modding som en kunstform. Så lenge ikke OCZ priser disse brikkene med over 5% mere i pris er det helt ok for min del.

Kult for kidsa ;)

Lenke til kommentar
Jammen det er jo helt feil kamuflasje. De skulle hatt mønster med kretskort og transistorer. Da ville de blitt kamuflert...

6182539[/snapback]

Det er også mulig de ville blitt bedre kamuflert/mindre synlig om man hadde slått av de blinkene juletrelysene og kjøpt et kabinett uten Vindu med direkte innsyn. ;)

(Jeg kan ikke huske sist jeg så kamuflerte militære styrker med diskolys under kamuflasjenettene og mest mulig fritt innsyn gjennom vinduer for å vise frem det tøffe utstyret) :p

Lenke til kommentar
Jammen det er jo helt feil kamuflasje. De skulle hatt mønster med kretskort og transistorer. Da ville de blitt kamuflert...

6182539[/snapback]

Det er også mulig de ville blitt bedre kamuflert/mindre synlig om man hadde slått av de blinkene juletrelysene og kjøpt et kabinett uten Vindu med direkte innsyn. ;)

(Jeg kan ikke huske sist jeg så kamuflerte militære styrker med diskolys under kamuflasjenettene og mest mulig fritt innsyn gjennom vinduer for å vise frem det tøffe utstyret) :p

6182634[/snapback]

Haha :-P Beste da ^^

Lenke til kommentar

6182539[/snapback]

fikk meg til å tenke litt (au! svir!)

Nå som enhver n00b driver og setter sammen egen maskin - er ikke det tegn på at det er blitt for enkelt å skjønne hvor ting skal?

Hvis minnebrikkene mine greide å kamuflere seg som en harddisk eller en SATA-kabel eller noe slikt hadde jeg blitt imponert.

Tenk om alle komponentene prøvde å se ut som om noe annet enn det de var... Så kan hk-produsentene kamuflere slot'ene sine...

jaja. helg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...