Howard Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 OCZ har lansert nye DDR- og DDR2-minnemoduler, som kommer med varmespredere i kamuflasje-utførelse. Les mer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hehe, for et blodharry design, men personlig ser jeg ikke så mye inn i pcen min, så jeg hadde vel neppe brydd meg så veldig... AtW Lenke til kommentar
dib Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 bedre trend dette en det der strømkrevende trenden om at man skal ha lys og uv på minne brikker? personlig tipper jeg at AMD blir første ut me uv-lys intigrert på prossessoren Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Genialt for de som har en jungel avb kabler og dill og dall i kabinettet! Selv ser jeg ikke nytteverdien. ATWindsor: Har ikke du pleksikabinett med masse uv og greier a? Lenke til kommentar
[^..^]Christian Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Man kan vel risikere at pcn ikke finner de Lenke til kommentar
ull2000 Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Man kan vel risikere at pcn ikke finner de 6181270[/snapback] :!: :!: Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Supert for de som skal ha stasjonær pc mens de er i millitære, for de er da så mange Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Syns de så ganske kule ut jeg ! He he, litt arti for en casemodder kanskje? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) "Ifølge OCZ er det spillere som er hovedmålgruppen - sikkert naturlig, all den tid spillere er avhengig av at minnemodulene deres går i ett med skogsterreng." Haha, genialt :tumbsupp: Endret 26. mai 2006 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 haha.. noe så lattelig. Hva skal man med jungel-kamuflasje i PCen? Skjule minnebrikkene fra alle virusene som ferdes i PCen på jakt etter et sted å bo? Men hvis det ikke øker prisen eller går ut over andre ting gjør det sikkert ikke noe skade å ha de der. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Ja kanskje det er på tide med vegetasjon inne i pcen? Med tanke på varmen til P4-cpuer så blir det nok ypperlig til frukt. Og siden minnebrikkene har kamuflasjemønster så kan det bli riktig pent. Lenke til kommentar
camxer Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Morsomt... Kanskje OCZ tenker pa at hvis vi tilfeldigvis befinner oss midt i en krigssone med pc'en sa trenger RAM-brikkene kamuflasje, ellers blir de skutt pa hehehe... Ok, mer on topic... Hva er vitsen med dette? Kanskje de begynner med kunstige diamanter og krom? Sann skikkelig bling-bling RAM med spinners og hele pakken. Det ville vaert fett det (ler) Lenke til kommentar
hainz Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg sitter fortsatt og venter på RAM med innebygget mp3 spiller, urettferdig at flash brikker har det og ikke rammen Lenke til kommentar
[^..^]Christian Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 rambrikker med akvarium og tropefisk hadde jeg kjøpt på flekken Lenke til kommentar
Charlie Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hva skal man med blå eller hvite hovedkort? For dere som synes disse er unødvendig designet og spør om "skjule seg i skogen" etc. En farge må ting ha, og ved å gi de kamuflasje farger har OCZ klart å skille seg ut fra standard brikker selv om brikkene i seg selv ikke har noe ekstra funksjon. PR stunt Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Dessuten var de smålig tøffe Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Disse brikkene vil helt sikkert se rå ut på et grønt hovedkort fra Epox. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Heftig og unødvendig. Men noe må man bruke penger på.. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg sitter fortsatt og venter på RAM med innebygget mp3 spiller, urettferdig at flash brikker har det og ikke rammen 6181682[/snapback] Kjedelig at all musikken forsvinner hver gang man skrur av "spilleren", da... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 De var utrolig stygge. Hvis man i det heletatt skal lage noe spesielt ut av datakomponenter så kan man iallefall lage noe som ser bra ut. Ram-brikker i svart PCB med børstet aluminium som heatspreadere hadde ikke vært å forakte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå