Gå til innhold

Problemer med de nye driverne til NVIDIA (GF4)

mirene

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har nettop oppdatert skjermdrivene til GF4 kortet mitt med de nyeste driverne fra NVIDIA.

Når jeg starter maskinen så får jeg meldingen ("feil ved innlasting av NVQTWK" "den angitte modulen ble ikke funnet"

Hva betyr denne meldingen i praksis ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-08 02:03, skrev mirene:

Hei.

Jeg har nettop oppdatert skjermdrivene til GF4 kortet mitt med de nyeste driverne fra NVIDIA.

Når jeg starter maskinen så får jeg meldingen ("feil ved innlasting av NVQTWK" "den angitte modulen ble ikke funnet"

Hva betyr denne meldingen i praksis ??

Det betyr at du har vært slem gutt og ikke avinstallert den gamle driveren før du installerte den nye.

Detonator 40.xx serien bruker ikke lenger de samme filene som de eldre Detonator driverene. Når man går over til 40.xx oppstår veldig ofte disse feilmeldingene hvis man ikke har gjort de riktige tingene før man installerer den.

Lenke til kommentar

Meldingen kommer nok pga at de forrige driverne ikke ble un-installert skikkelig, det som man kan gjøre for å fjerne feilmeldingen, er å uninstallere driverene, for så å kjøre "regedit", søke på "Run", og fjerne keyen som kjører dll'en under oppstarten. Da er det bare å legge inn driverne igjen, så er den historie =)

Lenke til kommentar

jeg har hatt problemer med gf4 kortet mit og, men ikke akkurat det samme. jeg skal gå inn på egenskaper på skjermkortet og så hopper den rett ut av egenskeper, så kommer det opp en boks der de spør om jeg vil sende feilmelding eller ikke.

dette er på xp, men på 2k går det helt greit.

har noen peil på hva dette kommer av??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...