mirene Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Hei. Jeg har nettop oppdatert skjermdrivene til GF4 kortet mitt med de nyeste driverne fra NVIDIA. Når jeg starter maskinen så får jeg meldingen ("feil ved innlasting av NVQTWK" "den angitte modulen ble ikke funnet" Hva betyr denne meldingen i praksis ?? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 hakke peiling men fikk den selv med detonator 40.72 driveren. skiftet til 30.82 og den var vekke Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Avinstaller de gamle driverne først Lenke til kommentar
Ash Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-08 02:03, skrev mirene:Hei. Jeg har nettop oppdatert skjermdrivene til GF4 kortet mitt med de nyeste driverne fra NVIDIA. Når jeg starter maskinen så får jeg meldingen ("feil ved innlasting av NVQTWK" "den angitte modulen ble ikke funnet" Hva betyr denne meldingen i praksis ?? Det betyr at du har vært slem gutt og ikke avinstallert den gamle driveren før du installerte den nye. Detonator 40.xx serien bruker ikke lenger de samme filene som de eldre Detonator driverene. Når man går over til 40.xx oppstår veldig ofte disse feilmeldingene hvis man ikke har gjort de riktige tingene før man installerer den. Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Meldingen kommer nok pga at de forrige driverne ikke ble un-installert skikkelig, det som man kan gjøre for å fjerne feilmeldingen, er å uninstallere driverene, for så å kjøre "regedit", søke på "Run", og fjerne keyen som kjører dll'en under oppstarten. Da er det bare å legge inn driverne igjen, så er den historie =) Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Hvis du har XP så kan du kjøre msconfig, start-run-msconfig. Gå til Startup og fjern henvisningen til fila. Lenke til kommentar
draboda Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 jeg har hatt problemer med gf4 kortet mit og, men ikke akkurat det samme. jeg skal gå inn på egenskaper på skjermkortet og så hopper den rett ut av egenskeper, så kommer det opp en boks der de spør om jeg vil sende feilmelding eller ikke. dette er på xp, men på 2k går det helt greit. har noen peil på hva dette kommer av?? Lenke til kommentar
drbass Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 hadde akkurat samma prob som deg, jeg bare tok og bytta driver ejeg Lenke til kommentar
drbass Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 oii ble litt mange der Lenke til kommentar
GeForce4 Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 40.72 driveren virker helt perfekt på min PC! Viktig å avinnstalere gammel driver riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå