Stonemeister Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Skaffer meg nok en Wii jeg... Liker none av spillene til Nintendo, og skal så absolutt ha meg noen klassikere ^^ 6204384[/snapback] None av spillene? God liten leif du har skaffa deg der... Wii blir en god konsoll fordi gameplayet blir MYE bedre enn PS3 og 360 (ser det ut til hvertfall). Jeg skal hvertfall skaffe Wii på grunn av at den hjelper fint mot kjipe alenekvelder med treigt internett og dårlige filmer på TV. Den blir ikke serdeles mye dyrere enn 2500 og mest sannsynlig under 2000, så vi kan trygt si at den får plass ved TV'en i nærmere fremtid Lenke til kommentar
MaxiNam Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Tror nok jeg kjøper meg en wii, jeg. Tenke først på ps3, men når jeg hørte prisen slo jeg det raskt fra meg. Kjøper wii mest for Mario , Zelda og andre gode klassikerer. Kommer nok til å kjøpe en ps3 etter hvert når prisen synker litt. Men er ikke 2500 like mye som XBOX 360 core ? Likevel, jeg gleder meg til wii Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Xbox 360 core koster 1990,- på Komplett.no Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Tror nok Wii blir den første konsolen jeg kjøper ja. (pc bruker) Da Wii gir meg rått gameplay/orginalitet, mens pcen står for grafikk "suget". Pc er og vil alltid bli best på grafikk. (uten tankte på pris ) Derfor er det greit med en konsol som ikke gir meg bedre/samme grafikk, men heller noe NYTT. Edit: har faktisk kjøpt ninteno 64. Endret 30. mai 2006 av andrull Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg bryr meg hvertfall minimalt om grafikk. Jeg sitter nå med monkey island (akk kommet til øya) og tørr faktisk påstå å si at det spillet ikke har supergrafikk, men på den andre siden så har det en helt utrolig fin og morsom historie Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Nå er jo Monkey Island et av de beste spillene noensinne produsert da. Hadde vel også en fordel med at på den tiden det kom var det så unikt at det la grunnlaget for manges "spillegalskap" opp igjennom årene. Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Nå er jo Monkey Island et av de beste spillene noensinne produsert da. Hadde vel også en fordel med at på den tiden det kom var det så unikt at det la grunnlaget for manges "spillegalskap" opp igjennom årene. 6208529[/snapback] men så er ikke je gså veldig gammel heller da... første gangen jeg i det hele tatt spiller monkey island så det hjelper lite at det var unikt da det kom... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Akk, tenk å skru klokka tilbake og spille Monkey Island 3 for første gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå