Gå til innhold

Råd til valg av cpu kjøler


Dulo

Anbefalte innlegg

Har endelig hentet min nye prosessor - AMD Athlon 64 x2 4400+, men jeg ønsker meg en ny cpu luft kjøler slik at jeg får en sikker følelse at prosessoren min trives :)

 

Jeg er ute etter en kjøler som gir god kjøling (logisk), men en kjøler som jeg kan montere rett i, uten å demontere hele hovedkortet (A8N32-Sli Deluxe) fra kabinettet.

 

Håper noen noen her på forumet har noen gode tips, takker for svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har endelig hentet min nye prosessor - AMD Athlon 64 x2 4400+, men jeg ønsker meg en ny cpu luft kjøler slik at jeg får en sikker følelse at prosessoren min trives  :)

 

Jeg er ute etter en kjøler som gir god kjøling (logisk), men en kjøler som jeg kan montere rett i, uten å demontere hele hovedkortet (A8N32-Sli Deluxe) fra kabinettet. 

 

Håper noen noen her på forumet har noen gode tips, takker for svar  :D

6180976[/snapback]

til din socket, 939, så skal denne prosessorvifta fra www.microplex.no funke bra:)http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SBTUCOTO120&mcat=c177 jeg har den selv på en 3 ghz pentium 4 CPU. å gradene gikk ned fra 55 og 60 (70-80 når jeg spilte) til 30, 35 grader celcius når jeg spilte:) du får med viftestyring, i tilfelle for mye støy . du må nok ta ut hovedkortet for å montere denne kjøleren.

Lenke til kommentar

hva med denne ?

 

http://www.microplex.no/product.aspx?pid=C...00LED&mcat=c177

 

har den selv utrolig fin den synes jeg da.

følger med styring så du kan dempe den ved støy og er utrolig stilig

;) tempen min gikk ned fra rundt 50 idle til 30 -35 på min

prescott 3 ghz @ 3,4 ghz.

jeg klarte å montere den uten å ta ur hovedkortet men jeg har socket

478 og det er foskjellig montering fra socketene så vet ikke

hvordan det blir med din men den er uansett å anbefale fra min side :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg sier bare en ting: Thermaltake Big Typhoon. Den går som en kule og er kjempestille. Jeg fikk den for noen dager siden og er storfornøyd. Da mener jeg STORfornøyd da viften er SVÆÆR!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...