Dulo Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Har endelig hentet min nye prosessor - AMD Athlon 64 x2 4400+, men jeg ønsker meg en ny cpu luft kjøler slik at jeg får en sikker følelse at prosessoren min trives Jeg er ute etter en kjøler som gir god kjøling (logisk), men en kjøler som jeg kan montere rett i, uten å demontere hele hovedkortet (A8N32-Sli Deluxe) fra kabinettet. Håper noen noen her på forumet har noen gode tips, takker for svar Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Har endelig hentet min nye prosessor - AMD Athlon 64 x2 4400+, men jeg ønsker meg en ny cpu luft kjøler slik at jeg får en sikker følelse at prosessoren min trives Jeg er ute etter en kjøler som gir god kjøling (logisk), men en kjøler som jeg kan montere rett i, uten å demontere hele hovedkortet (A8N32-Sli Deluxe) fra kabinettet. Håper noen noen her på forumet har noen gode tips, takker for svar 6180976[/snapback] til din socket, 939, så skal denne prosessorvifta fra www.microplex.no funke bra:)http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SBTUCOTO120&mcat=c177 jeg har den selv på en 3 ghz pentium 4 CPU. å gradene gikk ned fra 55 og 60 (70-80 når jeg spilte) til 30, 35 grader celcius når jeg spilte:) du får med viftestyring, i tilfelle for mye støy . du må nok ta ut hovedkortet for å montere denne kjøleren. Lenke til kommentar
Dulo Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 mja! Håper på en kjøer der jeg kunne unngått å demontere hovedkortet Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 hva med denne ? http://www.microplex.no/product.aspx?pid=C...00LED&mcat=c177 har den selv utrolig fin den synes jeg da. følger med styring så du kan dempe den ved støy og er utrolig stilig tempen min gikk ned fra rundt 50 idle til 30 -35 på min prescott 3 ghz @ 3,4 ghz. jeg klarte å montere den uten å ta ur hovedkortet men jeg har socket 478 og det er foskjellig montering fra socketene så vet ikke hvordan det blir med din men den er uansett å anbefale fra min side Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg sier bare en ting: Thermaltake Big Typhoon. Den går som en kule og er kjempestille. Jeg fikk den for noen dager siden og er storfornøyd. Da mener jeg STORfornøyd da viften er SVÆÆR! Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 tror begge er veldig gode men tt big er jo VESENTLIG billigere! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 tror begge er veldig gode men tt big er jo VESENTLIGbilligere! 6247867[/snapback] Tror den yter like bra som dyrere allternativer. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Den Sunbeam lenger opp i tråden er vel noe av det beste du kan få med luft,men du må ut med hovedkortet da.Grovt en times jobb Her har du et godt alternativ.Fant den på Microplex,men du får den billigere,sjekk prisguiden. Endret 7. juni 2006 av lucky666 Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 det må du spør webshoppene om. de fleste kilo kølere har egen festeanordning. hvis en vifte kun er for 939 så kansje en slipper å rive ut hovedkortet. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Artic Cooling 64 er et godt alternativ hvis du ikke skal ut med hovedkortet. Kjøleren er billig, men skal visst yte ok PD:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå