simen_k Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Jeg har sett ca 100 episoder av Naruto og elsker serien!Men det er en tilleggs-kommentar Naruto bruker veldig ofte, og det er: "Dattebayo" Det virker som det er noe han bare føyer til en setning for å fordrive samtalen. kan noen hvis noen veit, fortelle meg hva det egentlig betyr? Takk! Endret 1. juni 2006 av Milt Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Tror ikke det betyr noe spesielt, det er bare et typisk uttrykk som han bruker _veldig_ ofte etter ting han sier. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 her er en forklaring fra wikipedia "Dattebayo!": Naruto. In Japanese, -tteba added to verbs means the speaker is repeating the previous statement. Naruto combines the Japanese copula da and the emphatic particle yo to create Dattebayo! added to an end of a sentece to show emphasis" det sa ikke meg så mye da men... Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Takker! Jeg tor det her var det jeg var ute etter :!: Lenke til kommentar
Steina Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 her er en forklaring fra wikipedia "Dattebayo!": Naruto. In Japanese, -tteba added to verbs means the speaker is repeating the previous statement. Naruto combines the Japanese copula da and the emphatic particle yo to create Dattebayo! added to an end of a sentece to show emphasis" det sa ikke meg så mye da men... 6182617[/snapback] Sa ikke meg mye heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå