MartinM1990 Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hallo min DVD/CD-rom sluttet å ta imot og spille av DVDer for noen dager siden... Aner ikke va det kom av! når jeg putter en dvd (film) inn og går på min datamaskin for så å høyreklikke på DVD-rom og velge "Open". Når jeg kommer inn på DVDen er det INGEN ting der ikke EN fil. Jeg har prøvd med flere DVDer. Hvis jeg går inn i PowerDVD og trykker play (med DVDen valgt (D:\)) da kommer denne erroren opp "Plate i stasjon D: med format som ikke støttes". Og jeg gjentar at jeg har prøvd med flere Film-DVDer. Grunnen til at jeg er nøye med å si at det er en FILM er fordi hvis jeg putter inn en DATA-DVD da fungerer det helt fint. Eller for den del en DATA-CD.... Håper noen vet hvordan jeg kan fikse dette Bare så det er sagt så er jeg 110% sikker på at denne støtter all form for DVDer. Dette vet jeg fordi jeg så DVD filmer på den for bare noen dager siden... Mvh Martin Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Kan jo hende at en av platene dine har skadet lasern? slik at dvd-rommen er defekt.. eller så kan den plutselig ha takket for seg.. eller så kan du ha ett merkelig virus på maskina di... Lenke til kommentar
MartinM1990 Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Kan jo hende at en av platene dine har skadet lasern? slik at dvd-rommen er defekt.. eller så kan den plutselig ha takket for seg.. eller så kan du ha ett merkelig virus på maskina di... 6180763[/snapback] Tviler på at en cd har skadet lasern, fordi Data-DVDer virker enda og samme med data CDer. Plutselig takket for seg... Tror ikke de andre funksjonene hadde virket da. Og et merkelig virus... Det tviler jeg sterkt på =) Men ellers takk Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Kan jo hende at en av platene dine har skadet lasern? slik at dvd-rommen er defekt.. eller så kan den plutselig ha takket for seg.. eller så kan du ha ett merkelig virus på maskina di... 6180763[/snapback] Tviler på at en cd har skadet lasern, fordi Data-DVDer virker enda og samme med data CDer. Plutselig takket for seg... Tror ikke de andre funksjonene hadde virket da. Og et merkelig virus... Det tviler jeg sterkt på =) Men ellers takk 6180923[/snapback] Da vet jeg ikke hva det kan være.. på tide med formatering kansje?.. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Eg satte ein original (sone 2) DVD i ein fletta ny MacBook, og fekk så og sei same melding :-/ "Støttet plate ikke tilgjengelig" Edit: Og etter litt søking, fekk eg eit gyldent tips: Skru av PCen og vent 10 sekund. Det løyste faktisk feilen, og DVDen spelte som ein draum :-) Endret 31. mai 2006 av hemo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå