Ferchie Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Synes den er nydelig! Men er det ikke litt på tide at elektronikk går bort fra den standard grå eller sort fargen? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg tror Playstation 3 vil gjøre det fabelaktif bra på markedet når den kommer ut! Jeg synes også at designen er upåklagelig, og da nyheten om kontrollen kom (basert på DualShock 2) kom ble jeg meget glad. Kunne ikke se for meg at jeg holdt den bomerang-formede PS3 kontrollen. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Slot-in lademekanisme Endret 28. mai 2006 av Tallest Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 OFF-TOPIC: Rasch: hvem er den dama på bildet dit? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 OFF-TOPIC: Rasch: hvem er den dama på bildet dit? 6194472[/snapback] Mandy Moore Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Synes designet er helt greit jeg, uten at det egentlig bryr meg noe som helst. ps3 blir det på meg uansett! Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Synes designet er helt greit jeg, uten at det egentlig bryr meg noe som helst. ps3 blir det på meg uansett! 6194547[/snapback] Samme her men ikke før prisen har sunket et par tusenlapper Lenke til kommentar
acerbruker Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) måtte bare skyte inn ett innlegg hær syns seriøst at sony burde omgjøre designen på kontrollern sin før d er for sent :!: den har hatt samme design siden ps1, dårlig strategi sony . de burde gjøre som mirosoft og nintendo, disse skifter ut kontrollerne sine for hvær spillekonsoll. jeg gjentar meg selv: dårlig strategi sony tenk som nintendo Endret 28. mai 2006 av acerbruker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 saken ser grusom ut. det verste er vel det at sony, som alltid har vært opptatt av stilfulle ting til hjemmet,nå har produsert en boks som man helst ønsker å gjemme bort. atter en gang får sony freakene livssynet sitt snudd på hodet, tvunget til å ta helomvending for å holde tritt med tankegangen til sony. når ps2 kom lenge før xbox, da var det veldig viktig at ps2 kom først, den var penere og tross alt så gjorde det jo ingenting at xbox kom til å bli hakket kraftigere,det var jo spillene det hele kom an på. situasjonen nå, det motsatte Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Skjønner virkelig ikke hvorfor folk synes den er stygg.. I et moderne hjem tror jeg den gjør seg veldig bra! Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 måtte bare skyte inn ett innlegg hær syns seriøst at sony burde omgjøre designen på kontrollern sin før d er for sent :!: den har hatt samme design siden ps1, dårlig strategi sony . de burde gjøre som mirosoft og nintendo, disse skifter ut kontrollerne sine for hvær spillekonsoll. jeg gjentar meg selv: dårlig strategi sony tenk som nintendo 6194604[/snapback] Hvorfor i h***** skal man bytte ut noe som fungerer så bra fra før?? jeg ser virkelig ikke poenget med at sony skal skifte design på kontrollene sine. (om de da ikke finner opp en kontroll som er enda bedre, noe som er lite trolig) Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Helt enig der Regrot, den konsollen funker kjemoebra, etter min mening den beste consoll kontrollen gjennom tidene! Kontrollen til nintendo wii tror jeg kommer til å bli en plage etter hvert.. Så ut som det å snu seg med dem gikk alt for tregt på det skytespillet de viste på e3.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Dont fix it if it aint broken Men å ha stikkene plassert på samme linje i midten er langt i fra optimalt syns eg, liker oppsette til xbox bedre. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Spesielt vakker er den ikkje, likte best designet på PS2, det var stilreint. Når du har eit TV-bord med forsterkar, DVD-spelar og liknande der samtlige er utført i ein rektangulær stil passar denne formen dårleg inn. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Er ikke meninga den skal være vakker, den skal fungere, enkelt og greit! edit: Slot-in lademekanisme Endret 28. mai 2006 av Tallest Lenke til kommentar
Avean Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Synes PS3'en er peneste konsollen av de 3. Jeg liker særlig den hvite da så jeg kommer nok til å kjøpe den også når den blir lagt ut til salgs i Norge. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Synes den er nydelig! Men er det ikke litt på tide at elektronikk går bort fra den standard grå eller sort fargen? 6193509[/snapback] Det blir vel ein ond sirkel. Har du f.eks svart TV, DVD-spelar og høgtalarar, passer det ikkje med ein oransj spelkonsoll. I et moderne hjem tror jeg den gjør seg veldig bra! 6194647[/snapback] Litt synd å måtte pusse opp stua kun for at PS3'en skal passe inn. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 seriøst folkens...dere har for lite og tenke på.. har det noko og si om den passer inn eller ikke... det er en playstation..den passer inn uansett.. er bare interiørarkitekter som tenker på sånne bagateller.. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Synes PS3'en er peneste konsollen av de 3. 6195167[/snapback] Det der slit eg faktisk med å tru på at du syns..neida, smaken er som baken, men huff...ps3 er stygg Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Synes PS3 ser bra ut jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå